کد خبر 834271
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباره چگونگی و نحوه این عملیات گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به استان‌های همجوار مطلع شدند.

بیشتر بخوانید:

کشف گز با مغز تریاک توسط گمرک + عکس

دفن مواد مخدر در کنار مردگان +عکس

وی افزود: پس از هفته‌ها تلاش و اقدامات شبانه‌روزی، بامداد امروز (۵ اسفندماه) ۲ دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و ۳ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاک‌سازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان هزار و ۱۱۵ کیلو موادمخدر شامل ۳۳۱ کیلو مرفین، ۱۰۰ کیلو هروئین، ۴۳ کیلو کراک، ۶ کیلو شیشه، ۲۲۹ کیلو حشیش و ۴۰۶ کیلوگرم تریاک به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 1
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس