کد خبر 823309
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
سردار قنبری

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری سر شاخه اصلی باند سازمان یافته قاچاق سوخت توسط یگان‌های عملیاتی پلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری سر شاخه اصلی باند سازمان یافته قاچاق سوخت توسط یگان‌های عملیاتی پلیس خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت:در پی کشف و توقیف ده کامیون سوخت قاچاق در شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر در یک ماه گذشته توسط کاراگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سر شاخه اصلی این مافیای بزرگ قاچاق سوخت آغاز شد.

وی افزود: یگان‌های عملیاتی پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند سر شاخه اصلی این باند که به صورت مداوم به استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و فارس متواری می‌شد را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کاراگاهان پلیس پس از اطلاع از ورود این قاچاقچی به شهرستان زاهدان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در یکی از مخفیگاهایش در سطح شهرستان زاهدان دستگیر کردند.

سردار قنبری در ادامه اظهار داشت: این متهم در تحقیقات اولیه به قاچاق سوخت از طریق نوار مرزی به کشورهای پاکستان و افغانستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس