کد خبر 831644
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
رضا سراج نمایه

روزنامه شرق در یادداشت اخیر خود، با انگاره «ترامپ، مرد دیوانه» سایه موهوم و دروغین جنگ را به مخاطب القاء می‌کند.

به گزارش مشرق، «رضا سراج» در کانال تلگرامی خود نوشت:

روزنامه شرق، سرخط رسانه‌ای شبکه همکار غرب در ایران است که خطوط لازم برای نُرمال‌سازی انقلاب با نُرم‌های آمریکا و اروپا از طریق این روزنامه، تئوریزه می‌گردد.

روزنامه شرق در یادداشت اخیر خود، با انگاره «ترامپ، مرد دیوانه» سایه موهوم و دروغین جنگ را به مخاطب القاء می‌کند و می‌نویسد : «همه چیز برای روشن کردن آتش جنگ با ایران فراهم شده است» در ادامه این یادداشت، برای مصون ماندن ایران از افتادن در پرتگاه جنگ، لزوم ایجاد شکاف میان اروپا و آمریکا تئوریزه می‌گردد. در این یادداشت توصیه شده که ایران برای اعتماد سازی اروپایی‌ها، محدویت‌های موشکی را بپذیرد. مسیر تئوریزه شده از سوی روزنامه شرق، همان مسیر اصلاح طلبان در دهه هشتاد است که با انگاره «بوش، مرد دیوانه» و احتمال وقوع اقدام نظامی آمریکا عیه ایران، به مذاکره با اروپایی‌ها منتهی شد. ای کاش روزنامه شرق به جای این پیشنهاد وقیحانه، خاطرات روحانی از مذاکرات با اروپا در کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» را بازخوانی می‌کرد.

روحانی در کتاب مذکور به شکست مذاکرات با سه کشور اروپایی اشاره کرده و تاکید می‌کند بعد از نزدیک به دو سال مذاکرات ایران و سه کشور اروپایی، آنها قصد به نتیجه رسیدن و حل کردن پرونده هسته‌ای ایران را نداشتند و بسته پیشنهادی تحقیر آمیزی به ایران ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    1 0
    جناب شکاف در جایی در خانه این افراد است، البته اگر تا حالا کسانی انرا پر نکرده باشند.
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    7 0
    اصلاح طلبان یه مجموعه با پادوهای زیاد!!از هم حزبیای مفتخور تا روزنامه های زنجیره ای تا روشنفکران بی عقل ,تا نماینده های خاصشون در مجلس وستارگان شورای شهر!هرچی مخالف نظامم هست سریع جذب میکنند....
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    6 0
    المامور معذور
  • سید IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    9 0
    روزی نامه واشنگتن شرق!
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    0 2
    مشرق و کیهان و ... ارگان شیطان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس