کد خبر 825427
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
رضا سراج نمایه

شبکه همکار داخلی غرب در ایران با ایجاد ادراک ترامپ هراسی (مرد دیوانه) و سیاه نمایی از وضعیت کشور، در صدد تزریق تسلیم طلبی به افکار عمومی هستند.

به گزارش مشرق، «رضا سراج» در کانال تلگرامی خود نوشت:

بزرگ نمایی از اقدامات ترامپ و سیاه نمایی از وضعیت کشور، دو خط روانی هم افزا و موازی است که از سوی شبکه همکار داخلی غرب در ایران دنبال می‌شود.

در این ارتباط روزنامه زنجیره‌ای شرق با بزرگ نمایی از سیاست‌های ضدایرانی ترامپ، نوشته است : «راهبرد ترغیب حضور شرکت‌های بزرگ اروپا ولو با دادن امتیازات جذاب می‌تواند دامنه مقاومت اتحادیه را در برابر فشارهای آمریکا افزایش دهد...

باید توجه داشت که با وجود اختلافات اروپا با ترامپ در موضوع برجام، آنها در بسیاری از اتهامات آمریکا علیه ایران با ترامپ همسو یا در خوشبینانه‌ترین حالت برای کاهش فشارها در مسئله برجام مجبور به پذیرش و همراهی با واشنگتن هستند»

شبکه همکار داخلی غرب در ایران با ایجاد ادراک ترامپ هراسی (مرد دیوانه) و سیاه نمایی از وضعیت کشور، در صدد تزریق تسلیم طلبی به افکار عمومی هستند تا زمینه ساز برجام اروپایی گردند.

پیش از این نیز غربگرایان در توجیه افکار عمومی برای واگذاری مزیت‌های هسته‌ای ایران، به دروغ لبه پرتگاه جنگ ساخته و مدعی شدند برای پیشگیری از تهدیدات و ایجاد شکاف بین آمریکا و اسرائیل، باید توافق بد را پذیرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    7 3
    از اصلاح طلبان تهوع آور هر شرّی بگوییم، بر می آید!
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    6 0
    با جنگ روانی مردم رو فریب دادن وکار ما به اینجا کشید که از هول حلیم ؛مردم رو انداختن تو دیگ؛خودشون که به جهنم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس