پولادگر

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فعلی این فدراسیون و به ریاست داورزنی در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش مشرق، در حالی که طی روزهای گذشته خبر کناره گیری رئیس فدراسیون تکواندو از حضور در انتخابات منتشر شده بود، وی امروز وارد مجمع شد. 

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با ریاست محمدرضا داورزنی آغاز شد.

امینی، کشاورز، پولادگر، رضایی، صیاد، کلانتری و سهرابی هفت نامزد ریاست این فدراسیون هستند.

پولادگر: نتوانستم خودم را راضی به کناره گیری کنم
سید محمدپولادگر در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه اصلا قصد ثبت نام در انتخابات را نداشت، گفت: به اصرار دوستان کاندیدا شدم اما واقعا روزهای سختی را برای تصمیم گیری ماندن و نماندن داشتم.

وی گفت: انصراف نمی دهم چون نتوانستم خودم را راضی کنم که میدان را خالی کنم اما به من رای ندهید.

کناره گیری سه کاندیدا به نفع پولادگر
در ادامه این جلسه و بعد از صحبتهای پولادگر، سه کاندیدای دیگر اعلام کردند که با این شرایط و به نفع پولادگر از انتخابات کنار می روند. امینی، رضایی و صیاد سه نفری بودند که به نفع رئیس فعلی از انتخابات منصرف شدند. 

انتقاد یکی از کاندیداها از پولادگر
لقمان کشاورز یکی دیگر از نامزدهای انتخابات بود که با اضافه کردن ۷ دقیقه از وقت جمشید سهرابی، سخنان خود را از انتقاد پولادگر به سیاه نمایی و ندیدن افتخارات تکواندو آغاز و اعلام کرد که تکواندو از مسیر خود خارج شده است و حسرت مدال طلای جهانی و المپیک در بخش مردان مانده است.

شکایت فدراسیون از قهرمانان و قهرمانان از فدراسیون، ناکارآمدی لیگ و عدم شفافیت مالی از دیگر سخنان سهرابی بود. در جریان صحبتهای سهرابی، یکی از اعضای مجمع در اعتراض به وی، از داورزنی خواست این کاندیدا فقط برنامه هایش را ارائه بدهد.

کلانتری: وزیر گفت با پولادگر رقابت نکن! 
مختار کلانتری دیگر کاندیدای انتخابات ریاست تکواندو قبل از آغاز سخنان خود لحظاتی  با داورزنی به صورت خصوصی صحبت کرد و سپس پشت تریبون قرار گرفت.

کلانتری گفت: به خواست سلطانی فر وارد انتخابات شدم و به خواست وزیر که گفته بود با پولادگر رقابت نکن، همین کار را انجام می‌دهم! کلانتری با بیان همین جمله کوتاه کناره گیری  خود را اعلام کرد!

سهرابی: انتخابات عادلانه نیست؛ کناره گیری می‌کنم
سهرابی آخرین کاندیدایی بود که پشت تریبون رفت و دقایقی صحبت کرد. سهرابی با اشاره به اتفاقات گذشته گفت: هادی ساعی قهرمان ملی  این کشور است و من دوره قبل از وی حمایت کردم  اما مورد شماتت قرار گرفتم، 

وی افزود: رقابت در انتخابات دموکراتیک نیست و به دلیل شرایط ناعادلانه از انتخابات انصراف می‌دهم.

سه کاندیدا از مجمع رفتند
بعد از صحبتهای سهرابی، وی به همراه کلانتری و کشاورز از مجمع خارج شدند تا سه کاندیدا یعنی امینی، پولادگر و رضایی در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو باقی بمانند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    0 0
    همه مملکتو رفیق بازی گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس