کد خبر 816065
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
هادی ساعی

اگر واقعا نگرش و سیستم مدیریتی پولادگر تغییر کرده باشد، حاضرم به خاطر جوان‌ترها بیایم و به تکواندو کمک کنم.

به گزارش مشرق، هادی ساعی در خصوص انتخاب مجدد پولادگر به عنوان رئییس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: بحث من اصلا انتخاب پولادگر نیست. سیستم ورزش ما و اساسنامه‌ها و آئین‌نامه‌ها ایراد دارد. این طبیعی است که هر رئیسی دوست داشته باشد بماند و کارکند، ولی کار ورزش ما از جای دیگر خراب است. هر چند اعتقاد ندارم یک نفر ۲۰ سال باید رئیس فدراسیون باشد، اما شاید اگر خودم هم رئیس بودم، بدم نمی‌آمد چند سالی در این سمت باقی بمانم.

وی در ادامه به انتخابات سایر فدراسیون‌ها اشاره کرد و گفت: با این سیستم مدیریتی هر رئیس فدراسیونی می‌تواند ۵۰ سال باقی بماند و مشکلی هم نداشته باشد. در بیشتر رشته‌ها که انتخابات برگزار شده هم اختلاف فاحشی را شاهد بودیم تا جایی که رقیب جدی نفر اول تنها ۲ رای کسب کرده است. به غیر از فدراسیون بوکس که در آن روح الله حسینی قهرمان پرآوازه آسیا به عنوان نفر دوم ۱۵ رای کسب کرد، تمام مجامع یک طرفه بوده و این اصلا برای ورزش کشور خوب نیست.

ساعی در واکنش به این سوال که آیا منظور این است که شاید انتخابات فدراسیون‌ها مهندسی می‌شود گفت: شاید نه، مجامع صد درصد مهندسی می‌شوند. ورزش ما به علت برخی اتفاقات ضربه می‌خورد و نمی‌دانم چرا کسی واکنشی نشان نمی‌دهد. مثلا در انتخابات فدراسیون والیبال اگر بهنام محمودی می‌آمد و حتی ۱۰ رای هم می‌آورد خیلی مجمع قشنگ‌تر می‌شد تا اینکه یکی بیاید آدمِ خودش را بگذارد و ۴۰ رای کسب کند.

قهرمان سابق تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا از سوی رئیس فدراسیون با شما تماسی گرفته شده است، اظهار داشت: یک واسطه از طرف پولادگر با من تماس گرفت و خواستار برگزاری جلسه شد. البته بهتر بود خودش تماس می‌گرفت، اما چون من کدورت شخصی با کسی ندارم و تنها بحث فنی را می‌کنم، مشکلی با برگزاری این نشست ندارم. تا الان که هیچ چیز مشخص نیست و خبری هم از سوی فدراسیون نشین‌ها نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد همکاری از سوی فدراسیون مطرح شود قبول خواهد کرد، گفت: باید شرایط مهیا باشد تا بتوانم با فدراسیون همکاری کنم. اگر واقعا نگرش و سیستم مدیریتی پولادگر تغییر کرده باشد، حاضرم به خاطر جوان‌ترها بیایم و به تکواندو کمک کنم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    0 0
    ساعی دستت به گوشت نمیرسه . لااقل احترام استادت رو داشته باش . همین پولادگر از تو ساعی ساخت و به همه معرفیت کرد و گر نه ساعی کجا بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس