کد خبر 806473
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
عکس/ حلقه انسانی به دور نماد قدس در حرم رضوی

"کمیته دانشجویی رهایی قدس" متشکل از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی اعلام موجودیت کرد.

به گزارش مشرق، در بیانیه بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه دانشجویی آمده است:

در این بیانیه آمده است: استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یکی از شاخصه‌های اصلی مشخص کننده آزادگی و حق طلبی تشکل‌های دانشجویی بوده است و دانشجویان انقلابی به خوبی دریافته‌اند تا زمانی که برخی ریشه‌های شیطانی در عالم وجود داشته باشد وصول به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود.»

این بیانیه می‌افزاید: آقایان کودککش و هم پیمانان ذلیلش از ترس تحقق پیش بینی نابودی قریب الوقوع شان به تک و تا افتادهاند و آب در هاون می‌کوبند تا حیات خود را تمدید کنند. جنجال‌های بیهوده‌ای که اخیرا رییس جمهور آمریکا حول محور تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس و انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف در حال انجام است از همین قبیل است. در همین راستا و در جهت رسالت همیشگی جنبش دانشجویی انقلابی و مسلمان «کمیته دانشجویی رهایی قدس» متشکل از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به صورت رسمی اعلام وجود کرده و از همه تشکلها و نهادهای فعال در حوزه جهان اسلام جهت همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
    0 0
    به جای این کارها کمیته مقابله با ربای بانکی و محاکمه مفسدین اقتصادی بگیرید. دیگه تصمیم بگیرید این کارهای نمایشی رو بزارید کنار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس