کد خبر 804724
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کیهان

یارو گوسفند مردم را می‌دزدید و بعد گوشت آن را صدقه می‌داد! پرسیدند؛ این چه کاری است؟ گفت؛ گناه دزدی به ثواب صدقه در، پوست و روده حیوان هم برای من باقی می‌ماند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای محمود صادقی نماینده تهران که به خلاف‌گویی و عذرخواهی بعد از آن معروف است در تازه‌ترین ادعای کذب خود یک مفسد اقتصادی را به حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت داده بود!


گفتم: ولی همه شواهد و اسناد نشان می‌دهد که این یک اتهام ناروا و دروغ محض است.


گفت: خود محمود صادقی هم مثل دفعات قبل بعد از این ادعای دروغ از آیت‌الله مکارم پوزش خواسته و گفته است که اشتباه کرده بود!


گفتم: از این دروغ‌گویی‌ها و تکذیب‌کردن‌های بعدی چه منظوری دارد؟


گفت: خب کلک مرغابی می‌زند، اول دروغ را مطرح می‌کند تا همه‌جا منتشر شود و سپس با این انگیزه که عده‌ای تکذیب بعدی او را نشنوند، اعتراف می‌کند که دروغ گفته است.


گفتم: یارو گوسفند مردم را می‌دزدید و بعد گوشت آن را صدقه می‌داد! پرسیدند؛ این چه کاری است؟ گفت؛ گناه دزدی به ثواب صدقه در، پوست و روده حیوان هم برای من باقی می‌ماند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    3 0
    انما یتقبل الله من المتقین صدقه دادن از مال حرام و یا دزدی خود مصداق حرام دیگری است. یعنی خوراندن مال حرام به فقیر. امام صادق علیه السلام با فردی مواجه شد که دزدی می کرد و مال دزدی راصدقه می داد. امام با همین آیه و استدلال بشدت آن فرد را توبیخ و محکوم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس