کد خبر 807199
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
کیهان

زاغری هم با مأموریت جاسوسی و آموزش جاسوسی به برخی از خبرنگاران به ایران آمده بود و در حالی که مقامات انگلیس می‌گفتند برای دیدار مادرش آمده، همین آقای جانسون لو داده بود که مأموریت او چه بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: وزیر خارجه انگلیس قبل از سفر به ایران گفته بود، نقش منطقه‌ای ایران، حقوق بشر، موشک‌های بالستیک و آزادی نازنین زاغری را در مذاکره با مقامات ایرانی دنبال می‌کند!


گفتم: عجب رویی دارد؟! باید درباره بدهی انگلیس مربوط به تانک‌های چیفتن، همکاری با صدام در جنگ تحمیلی، همراهی با آمریکا در تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان، حمایت آشکار از تروریست‌ها، اعزام جاسوس، شرکت در فتنه آمریکایی، انگلیسی، اسرائیلی ۸۸ و ده‌ها جنایت دیگری که انگلیس علیه کشورمان مرتکب شده پاسخگو باشد.


گفت: زاغری هم با مأموریت جاسوسی و آموزش جاسوسی به برخی از خبرنگاران به ایران آمده بود و در حالی که مقامات انگلیس می‌گفتند برای دیدار مادرش آمده، همین آقای جانسون لو داده بود که مأموریت او چه بوده است.


گفتم: در جلسه خواستگاری، مادر داماد به مادر عروس گفت؛ کبریت دارید؟ داماد می‌خواد سیگار بکشه! مادر عروس گفت؛ مگه سیگاریه؟ مادر داماد گفت؛ نه! توی قمار باخته بود، ناراحت شده، پرسید مگه قمارباز هم هست؟ گفت؛ توی زندان یاد گرفته! پرسید، مگه خلاف‌کار هم بوده؟ ... و مادر عروس بلند شد بره، مادر داماد پرسید؛ می‌روید کبریت بیارید؟ گفت؛ میرم آر.پی‌.جی بیارم بزنم توی کمر این داماد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس