کد خبر 801055
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
کیهان

یارو وسط پیاده‌رو پوست موز دید، گفت؛ بخُشکی شانس! باز هم باید زمین بخوریم!!

به گزارش مشرق، «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در خبرها آمده که مذاکرات ‌ایران و اتحادیه اروپا درباره مسائل تجاری، محیط‌زیست، حقوق بشر، آموزش عالی، حمل و نقل و تحولات منطقه آغاز شده است!


گفتم: درباره مسائل اقتصادی و تجاری که اروپا از قبل اعلام کرده در کنار آمریکا ‌ایستاده است و محیط‌زیست و آموزش‌عالی هم که معلوم است برای رد گم کردن است و می‌ماند حقوق‌بشر و تحولات منطقه. یعنی قرار است نماینده کشورمان به قتل‌عام مردم مظلوم یمن و جنگ‌افروزی آمریکا و اروپا در منطقه و حمایت آنها از تروریست‌ها و... اعتراض کند؟!


گفت:‌ عمو یادگار! خوابی یا بیدار؟! در ‌این موارد هم اتحادیه اروپا با پررویی جمهوری اسلامی ‌ایران را متهم کرده و مسائلی نظیر ممنوعیت همجنس‌بازی، برخورد با مفسدان اقتصادی و جاسوس‌ها و قاچاقچیان موادمخدر را نقض حقوق بشر می‌داند و حمایت ما از جبهه مقاومت را حمایت از تروریست‌ها تلقی می‌کند و... !!


گفتم: بالاخره مذاکره است یا محاکمه‌؟!


گفت: چه عرض کنم؟! مذاکره‌کنندگان هم همان تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هستند!


گفتم: با آن تجربه تلخ و فاجعه‌آمیز برجام‌؟!


گفت: مرد حسابی اصلا چرا باید در ‌این موضوع مذاکره کرد؟ موضوع مذاکره باید محاکمه غرب به‌خاطر جنایات وحشیانه‌ای باشد که در منطقه مرتکب شده و می‌شود وگرنه باید منتظر کلاه گشاد دیگری باشیم که برای سرمان تدارک دیده‌اند!


گفتم: یارو وسط پیاده‌رو پوست موز دید، گفت؛ بخُشکی شانس! باز هم باید زمین بخوریم!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    3 0
    واقعا با چه رویی این دولتیها مذاکره پشت مذاکره میکنند؟ واقعا هنوز نفهمیدند که غرب دشمن ایرانه؟ کمی از کره شمالی درس بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس