کد خبر 803757
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶
کیهان

اتفاقا هافینگتون پست خطاب به بن‌سلمان نوشته است نباید به حمایت آمریکا امید داشته باشی چون آمریکا هم اگر وارد جنگ با ایران بشود، به نابودی خود کمک کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه آمریکایی هافینگتون پست در یک تفسیر مستند خطاب به محمد بن سلمان نوشته است؛ ایران، تو و آل‌سعود را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

گفتم: این حیوون زبون بسته به حمایت‌های ترامپ و نتانیاهو و رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس دلش را خوش کرده است!

گفت: آنها که فقط دنبال سرکیسه کردن آل‌سعود هستند و اگر در مقابل ایران کاری از دستشان برمی‌آمد حتی یک لحظه را هم از دست نمی‌دادند.

گفتم: اتفاقا هافینگتون پست خطاب به بن‌سلمان نوشته است نباید به حمایت آمریکا امید داشته باشی چون آمریکا هم اگر وارد جنگ با ایران بشود، به نابودی خود کمک کرده است.

گفت: آمریکایی‌ها به آل‌سعود گفته‌اند شما در میان اعراب دوستانی دارید که آنها را نمی‌شناسید و نتانیاهو اظهار داشته که اسرائیل با بسیاری از کشورهای عربی روابط نزدیکی دارد که می‌توانند علیه ایران به صحنه بیایند!

گفتم: یارو ادعا می‌کرد که فیلسوف است و در جمع دوستانش می‌گفت؛ کسانی هستند که ما را دوست دارند ولی ما نمی‌فهمیم و کسانی هم هستند که هنوز نفهمیده‌اند ما آنها را دوست داریم! یکی از حاضران گفت؛ بنابراین نتیجه می‌گیریم، ما یک عده نفهم هستیم که اینجا دور هم جمع شده‌ایم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس