ابراج البیت

گویی نمادهای ابلیسک وار شیطان که از قدیم هدف «رَمی» حجاج بیت الله الحرام بود، از جلوی سنگ‌های مومنین برداشته شد و در خفا با وردی شیطانی تبدیل به این سازه اهریمن‌وار شد که بیشتر شبیه لاس وگاس است.

سرویس جهان مشرق- قال اللهم بارک لنا شامنا، اللهم بارک لنا فی یمننا، قالوا و فی نجدنا، قال اللهم بارک لنا فی شامنا، اللهم بارک لنا فی یمننا، قالوا و فی نجدنا، قال هنالک الزلازل و الفتن منها، او قال بها یطلع قرن الشیطان».

«خدایا منطقه شام را برای ما مبارک گردان، بارخدایا یمن را برای ما مبارک گردان، گفتند و منطقه (نجد) را چطور؟؟ فرمود: بار خدایا شام را بر ما مبارک گردان، بارالها یمن را بر ما مبارک گردان، گفتند و منطقه نجد را چطور؟ فرمود: در نجد زلزله‌ها و فتنه‌ها به وقوع خواهد پیوست. و (شاخ شیطان) از آنجا طلوع خواهد کرد.!!» (صحیح بخاری، ج ۲، ص ۲۳، دار الفکر، بیروت، بی تا)

در سال ۲۰۰۴، مقامات وهابی عربستان سعودی به بهانه ازدحام حجاج در ناحیه عرفات و تلفات جانی ناشی از آن، و همچنینی به این بهانه که حجاج بعضا از این سو به آن سو سنگ می پرانند که موجب مجروحیت حجاج در سوی دیگر دایره دور «نماد شیطان» در مراسم رمی جمرات می شود، نمادهای سه گانه شیطان را که در واقع سازه هایی به نام «ابلیسک» بود، برداشتند و به جای آن دیوارهای ۲۵ متری بی‌معنا و نامفهومی گذاشتند تا حجاج بیت الله حرام به دیوار سنگ بزنند!

یکی از سه نماد ابلیسک وار شیطان در رمی جمرات که توسط آل سعود برداشته شد!

دیوارهای بی‌معنی و نامفهومی که به جای نمادهای قدیمی شیطان گذاشته اند

اما به رغم بهانه‌های پوچ سعودی‌ها از ۲۰۰۴ به این سو چندین رویداد مرگبار در جریان مراسم حج رخ داده است:

سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۳) ۳۴۵ نفر در مراسم رمی جمرات (سنگ زدن به نماد شیطان) کشته شدند.

سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) و در روز ۱۱ سپتامبر ( ۲۰ شهریور) یک بالابر بزرگ که برای انجام اقدامات مربوط به طرح عمرانی عربستان برای توسعه حرم مسجد الحرام در مکه وجود داشت به داخل مسجد الحرام در نزدیکی مقام حضرت ابراهیم سقوط کرد که منجر به کشته شدن دست کم ۱۱۸ نفر شد که ۱۱ تن از آنها ایرانی بودند.

۹ روز بعد از این رویداد شوم، یک فاجعه انسانی بزرگ در مراسم «رمی جمرات» در منا اتفاق افتاد که در جریان ازدحام بیش از حد حجاج به واسطه بسته شدن مسیر خیابان ۲۰۴  به جمرات حدود ۸۰۰۰ زائر خانه خدا از کشورهای مختلف جان خود را از دست دادند که ۴۶۴ نفر از آن‌ها هموطنان ما بودند.

اما در سال ۲۰۰۲، طرح ساخت سازه ای عظیم و فوق گرانقیمت در مکه مکرّمه، در مجاورت مسجدالحرام توسط سعودی‌ها کلید خورد، که از همان زمان شروع به ساخت، حرف و حدیث‌های بسیاری به دنبال داشت.

«برج سلطنتی ساعت مکه» یا مجموعه «موقوفه ابراج البیت» یک مجموعه ساختمانی عظیم و فوق گرانقیمت در مکه مکرمه و در مجاورت بیت الله الحرام است. کارفرمای اصلی ساختمان شرکت مجموعة بن لادن السعودیة (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) است. معمار آن شرکت‌های دارالهنداسه و شرکت آلمانی SL Rasch GmbH هستند.

 این مجموعه عظیم با ۶۰۱ متر ارتفاع، بلندترین برج عربستان، و از نظر حجم (با یکی میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع مساحت) بزرگترین ساختمان جهان خواهد بود.

پیشنهاد ساخت آن در ۲۰۰۱ داده شد و در همان سال ساخت آن آغاز و در ۲۰۱۲ به پایان رسید.

طبق گزارش‌های منتشر شده از منابع موثق، هزینه ساخت این برج ۱۵ میلیارد دلار و گران‌ترین سازه تاریخ است.

هتل این مجموعه قابلیت جا دادن یکصد هزار مهمان را دارد.

گفته می شود این برج بعد از برج الخلیفه در دوبی و برج شانگهای در چین، بلندترین سازه جهان است.

اما جدای از تخریب بافت قدیمی مکه و به ویژه دو قلعه معروف زمان عثمانی برای ساخت این برج، در همان زمانی که ترکیب اصلی این سازه مشخص شد، بسیاری از وبسایت‌های اسلامی و غیراسلامی به هیات عجیب و «ابلیسک وار» آن اشاره کردند. گویی نمادهای ابلیسک وار شیطان که از قدیم هدف «رَمی» حجاج بیت الله الحرام بود، از جلوی سنگ‌های مومنین برداشته شد و در خفا با وردی شیطانی تبدیل به این سازه اهریمن‌وار شد که زرق و برق آن، در نگاه نخست انسان را به یاد شهر عیش و عشرت و «سدوم و عموره» جدید، یعنی لاس وگاس»، می اندازد.

اما نکته‌ای که تاکنون به آن اشاره نشده و احتمالا از فرط عیان بودن کسی متوجه آن نشده، شباهت غریب آن به یک موجود اهریمنی اسطوره‌ای است. به ترکیب سازه اصلی برج با دو بال کناری آن دقت کنید و بعد آن شاخ طلایی بالای سازه (که به دروغ به عنوان هلال ماه نمایانده شده) متمرکز شوید؟ به یاد چه می افتید؟ بله، درست حدس زدید، این هیات کلی یک پرنده است. اما چه پرنده‌ای؟

به این شکل توجه کنید. این تصویر هوایی از یکی از معروف‌ترین ساختمان‌های دنیاست: کنگره آمریکا یا «کپیتول هیل».

چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟

کار را برایتان راحت می کنیم:

بله، این شکل یک جغد است.

حال به این تصویر توجه کنید. این هم یک جغد است. اما جای آن کجاست:

این جغد در قلب مجموعه پنتاگون (وزارت دفاع ایالات متحده) در واشینگتن است. این دیگر مساله پوشیده‌ای نیست که بنای اولیه واشینگتن (پایتخت ایالات متحده) را پدران بنیانگذار آمریکا گذاشتند که بلااستثناء فراماسون (بنّای آزاد) بودند و در راس آن ها هم استاد اعظم فراماسونری، دارنده نشان ۳۳ (بالاترین رده در تشکیلات ماسونی)، «جرج واشینگتن» قرار داشت.

اما این جغد نماد چیست؟ برای روشن شدن موضع به این تصویر نگاه کنید:

این مجسمه بزرگ درشهر مونته ریوی کالیفرنیا، در مکانی موسوم به «درختزار بوهمی» (Bohemian Grove) واقع شده است. این مکان هر سال (در میانه‌ی ماه ژوئیه) محل گردهمایی شخصیت‌های بانفوذ و تعیین کننده هنر، موسیقی، فرهنگ، سیاست و اقتصاد در آمریکاست که در مراسمی مخفی آیینی شیطانی به نام «cremation of care» شرکت می کنند. آن‌ها برای ابراز سرسپردگی به اهریمنی که این بت سنگی جغدوار نماد آن است، این مراسم آیینی را پیش روی بت سنگی بزرگ (در نقطه ای که به «آشیانه جغد» معروف است) انجام می دهند که یکی از بخش‌های این مناسک شیطانی، سوزاندن یک «قربانی انسانی» است.

اما این جغد نماد کدام اهریمن است؟ در اساطیر باستانی، در تمدن موسوم به «فنیقی» خدا (و در واقع اهریمنی) پرستیده می شد که «مولوخ» (Moloch) نام داشت. به باور بسیاری از اسطوره‌شناسان مذهبی، مولوخ یکی از تجسمات «شیطان»، «ابلیس» یا همان «لوسیفر» در ادیان ابراهیمی است. مولوخ به دو صورت گاو شاخدار و بالدار و همچنین جغد در آثار تمدن فنیقی ثبت شده است و یکی از معروف‌ترین تصاویر ثبت شده از این تجسم شیطان، مراسم ضدانسانی و اهریمنی «تقدیم نوزاد» به درگاه بت مولوخ است. در این مراسم، بت بزرگ مولوخ آن قدر داغ می شد تا شکل سرتاسر سرخ بگیرد، و ان گاه پرستندگان او، قربانی نوزاد معصوم را در بغل بت سرخ شده از حرارت می گذاشتند تا جزغاله شود و قربانی پذیرفته شود. گفتنی است که علامت مشخصه هر دو تجسم «مولوخ» داشتن شاخ است و علامت معروف شیطان پرستان اشاره به همین وجه اهریمن دارد:

علامت معروف شیطان پرستان

شاید این سطور و جملات به چشم برخی خوانندگان توهمات و تخیلات بیاید و آن را مناسب فیلم‌های ترسناک هالیوودی بدانند. از این رو، توجه شما را به دو گزارش زیر از روزنامه «واشینگتن پست» (یکی از سه روزنامه بزرگ آمریکا) و همچنین پایگاه اینترنتی معروف «Vox» جلب می کنیم که به صراحت حضور بزرگان سیاست و اقتصاد و فرهنگ و هنر ایالات متحده را در این مراسم تایید می کند.

از «ویلیام هوارد تَفت» و «دوایت دی. آیزنهاور» تا «ریچارد نیکسون» و «رونالد ریگن»،«جورج بوش پدر»، «بیل کلینتون» و بوش پسر عضو این جامعه مخفی اهریمنی بوده اند.

چهره‌های شاخص سیاست و اقتصاد در غرب در طول ادوار در مناسک شیطانی درختزار بوهمی شرکت داشته اند

این که در سرزمین وحی، در جوار بیت الله الحرام، آل سعود سازه‌ای چنین مرتفع و غرق در زرق و برق اومانیستی و جلوه گرانه شیطانی به سان برج‌های لاس وگاس و لس انجلس بسازد تا سادگی و بی آلایشی خانه خدا را تحت الشعاع قرار دهد و سایه این برج اهریمنی را بر کعبه مقدس بیاندازد، اصلا اتفاقی نیست و حاصل دهه‌ها پیوند شوم میان غاصبان حرمین شریفین(آل سعود) با الیگارشی سیاسی-مالی-نظامی غرب است که به عنوان جنود شیطان، (به زعم خود) به دنبال از رونق انداختن سکه مسلمانی هستند.

آیا این هیبت شوم و منحوس شیطان بر فراز خانه خدا نیست؟

از پیوند آل سعود و استعمار ماسونی بریتانیا، شجره ملعونه ای به نام وهابیت تکفیری سربرآورد که به اسم اسلام کمر به نابودی اسلام بسته است و از زمانی که در سرزمین پیامبر ریشه دواند و رشد کرد، جز نحوست و نکبت و تیره روزی برای مسلمین به جای نگذاشته است.

هلال ماه یا «قرن الشیطان»؟

از همان روزی که به بهانه مبارزه با اتحاد شوروی در افغانستان، تخم شیطانی تروریزم تکفیری با پول و آموزش سازمان سیا و MI۶ به واسطه یک سعودی مشکوک و مرموز به نام «اسامه بن لادن» در جهان اسلام کاشته شد، تا به امروز که تازه کابوس چندساله وحشی ترین و جهنمی ترین گروه تاریخ یعنی «داعش»(به نصرت الهی و ایثار و خون لشکر سربازان امام عصر(عج)) به پایان خود رسید) در هیچ برهه ای از تاریخ این اندازه مسلمان کشته نشده بود. قابل تامل است که سازنده اصلی برج شیطان در مکه هم کسی نیست جز: مجموعه بن لادن سعودی.

و همین بن لادن (که در نمایشی دروغین عملیات کشته شدن او را به دست نیروهای ویژه آمریکایی از طریق رسانه‌های ماسونی و صهیونیستی به جهانیان فروختند) کسی بود که سناریوی برنامه‌ریزی شده‌ی «۱۱ سپتامبر» را اجرا کرد تا به بهانه آن، جرج دابلیو بوش ماسون و کابالیست برای اجرای طرح «نظم نوین جهانی» به افغانستان و عراق لشکر بکشد و صدها هزار افغان و نزدیک ۱ میلیون عراقی مسلمان کشته شوند. شاید ندانید که شعاری که به زبان لاتین روی اسکناس‌های دلار نقش بسته این است: Novous Ordo Seclorum که ترجمه آن می شود شعار جرج دابلیو بوش: نظم نوین جهانی.

بیش از دو سال است که هر روز دولت اهریمنی سعودی با بمب‌ها و موشک‌های اهدایی غرب، هر روز دهها کودک یمنی را جزغاله می کند. این عینا همان جنایتی است که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و گلوله باران لبنان (به ویژه روستای قانا) مرتکب شد و بی جهت نیست که هم سعودی و هم صهیونیست‌ها به رژیم‌های «کودک‌کش» معروف شده اند. به هر حال سرسپردگی به شیطان قربانی می خواهد و تجسّمات قرن بیست و یکمی شیطان از همان کهن‌الگوهای باستانی فنیقی‌ها استفاده می کنند منتهی با ابزارهای مدرن آدم کشی.

باز رجوع به حدیث رسول الله(ص) در ابتدای این مطلب می کنیم که حضرتش با بصیرت الهی از برآمدن «قرن الشیطان»(شاخ شیطان) از شرق عربستان یا همان نجد خبر دادند. و در مراجعه به تاریخ چند سده قبل‌تر درخواهیم یافت که «محمد ابن عبدالوهاب»، بنیانگذار شجره خبیثه وهابیت از اهالی شهر عُیینه از توابع نجد بود که در قرن ۱۸ میلادی می زیست و از اتحاد شوم او با حاکم شهر «درعیه»(باز هم از توابع نجد) که کسی نبود جز «محمد ابن سعود»(نیای بزرگ آل سعود)، داستان سیاه حکومت آل سعود کلید خورد. و باز اندکی جستجو در احوالات نیای آل سعود نشان می دهد که همو بود که بنای مسلمان کشی و شیعه کشی را اول بار در این خاندان گذاشت.

 صلاح‌الدین مختار که از نویسندگان وهابی است، می‌نویسد:

"در سال ۱۲۱۶ ق. امیر سعود با قشون بسیار متشکل از مردم نجد و عشایر جنوب و حجاز و تهامه و دیگر نقاط، به قصد عراق حرکت کرد. وی در ماه ذی القعده به شهر کربلا رسید و آنجا را محاصره کرد.

سپاهش برج و باروی شهر را خراب کرده، به زور وارد شهر شدند و بیشتر مردم را که در کوچه و بازار و خانه‌ها بودند به قتل رساندند. سپس نزدیک ظهر با اموال و غنایم فراوان از شهر خارج شدند و در نقطه‌ای به نام ابیض گرد آمدند. خمس اموال غارت شده را خود سعود برداشت و بقیه، به نسبت هر پیاده یک سهم و هر سواره دو سهم، بین مهاجمین تقسیم شد."

ابن بشر، مورخ نجدی، درباره حملات وهابیان به نجف اشرف  می‌نویسد:

" در سال ۱۲۲۰ سعود با سپاهی انبوه از نجد و اطراف آن، به بیرون مشهد معروف در عراق (مقصود، نجف اشرف است) فرود آمد و سپاه خود را در اطراف شهر پراکنده‌ساخت. وی دستور داد باروی شهر را خراب کنند ولی سپاه او زمانی که به شهر نزدیک شدند به خندق عریض و عمیقی برخوردند که امکان عبور از روی آن وجود نداشت. در جنگی که بین طرفین رخ داد، بر اثر تیراندازی از باروهای شهر، جمعی از سپاهیان سعود کشته شدند و بقیهٔ آنها از گرد شهر عقب نشسته به غارت روستاهای اطراف پرداختند."

و البته طاعون ابن سعود و عبدالوهاب تنها مناطق شیعه نشین را مورد هجوم قرار نداد، بلکه کل بلاد شام و حجاز و عراق مورد تاخت و تاز این راهزنان قرار گرفت.

و هر آگاه به تاریخی می داند که فتنه آل سعود که از نجد برخاست، با کمک مستقیم امپراتوری استعماری بریتانیا(که تحت سلطه مالی و سیاسی خاندان یهودی و ماسونی روچیلد بود) به عبدالعزیز آل سعود بود که او توانست در ۱۹۲۴ شریف حسین هاشمی، حاکم حجاز را شکست دهد و پادشاهی وهابی-ماسونی آل سعود را پایه گذاری کند.

و آل سعود وهابی هم با شمشیر تکفیر هم همه مقدسات مسلمین را با عنوان شرک از بین برد، هم بیش از هر غیرمسلمان دیگری در تاریخ مسلمان کشت و هم با اتحاد همه جانبه با ایالات متحده (به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب «شیطان بزرگ») تمام مقدرات سرزمین وحی را در اختیار ایادی شیطان گذاشت و امروز شاهدیم که سرزمین پیامبر روز به روز از عطر و بو و حضور پیامبر خالی‌تر می شود و جای آن را نمادهای شهوانی و شیطانی لاس وگاس و لس انجلس می گیرد. آیا در هزاران اتاق هتل «ابراج البیت» قرار است تسبیح خدا و عبادت حضرت باریتعالی صورت گیرد؟ همه امکانات لوکس و فوق مدرن در این مجموعه ۱۵ میلیارد دلاری جمع آمده تا بندگان خدا ذکر الله بگویند و از ده‌ها متری بالای کعبه، رو به آن نماز بگذارند؟ آیا نه این که ساختن چنینی عمارت شیطانی در جوار حرم الهی به سبک قمارخانه‌ها و عشرتکده‌های آمریکایی، بازگرداندن مکه به دوران اعراب جاهلی است که بت ‌های خود را در کعبه قرار می دادند و شعرهای شرک آلود و عشرت جویانه خود را از پرده آن می آویختند و به شرابخواری و هرزگی می پرداختند؟

نمایی اهریمنی از خانه کعبه از فراز شاخ شیطان

در کنار این موارد، این را هم در نظر داشته باشید که فقط در سال گذشته، به بهانه اجرای طرح «توسعه حرم»  بیش از یک میلیون متر مربع از زمین های داخل حرم مکی در خیابان «ابراهیم خلیل» را به فروش گذاشته بود، اخیرا بزرگترین مزایده املاک، آن هم در منطقه مرکزی استان «مکه» که از حیث موقعیت و مساحت در منطقه مرکزی شهر مکه مکرمه و مشرف به مسجد الحرام و پل جمرات است، را برگزار نمود.

شبکه خبری «العالم» در ۵ تیر ۹۵ گزارش داد که کمیتۀ سهامداری املاک و مستغلات در وزارت بازرگانی و سرمایه گذاری عربستان، تصمیم دارد قطعه زمینی به مساحت بیش از یک میلیون متر مربع در داخل حرم مکی و در خیابان ابراهیم الخلیل را از طریق فروش مستقیم واگذار نماید.

این که این زمین‌های ارزشمند و مقدس برای صدها میلیون مسلمان را قرار است سعودی‌ها به چه کسانی بفروشند و بناست که چه چیزهایی در آن‌ها ساخته شود، نگاهی به ابراج البیت مشخص می کند. زائرانی که بعد از تکمیل این برج به خانه خدا مشرف شده اند درباره تاثیر دیدن این سازه غریب در کنار مسجدالحرام در این نکته هم کلام هستند این که ظاهرا به قصد تحت الشعاع قرار دادن مسجدالحرام و کعبه مقدس ساخته شده است.

اما نکته آخر.....

سری سه گانه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها»، ساخته پیتر جکسون به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ ساخته شدند. این فیلم‌ها بر اساس مجموعه داستان‌های نویسنده ای به نام جی آر آر تالکین (J. R. R. Tolkien) ساخته شد که نوشته‌هایش کاملا بر مبنای داستان‌ها، افسانه‌ها، اسطوره‌ها و نمادهای جادوی سیاه، ماسونیسم و شیطان پرستی نوشته شده اند. تاثیر ساخت و نمایش سه گانه «ارباب حلقه ها» در سینمای جهان آن قدر زیاد بود که منتقدانی معروف، تاریخ سینما را به قبل و بعد از ارباب حلقه‌ها تقسیم می کنند. و «ارباب حلقه‌ها» و مفاهیم و تفکرات مطرح شده در آن تبدیل به یک نوع «کالت» (سبک یا فرقه) در دنیا شد.

 به این نکته توجه کنید. در مجموعه افسانه‌های ارباب حلقه ها، «میناس مورگول»، در زبان سینداری(زبان دنیای جادویی تالکین) به معنی «برج جادوی سیاه» است که در گذشته با نام میناس ایتیل به معنی «برج ماه بالا آمده» مشهور بود، شهری در سرزمین میانی(استعاره از مشرق زمین) . به تصویر این برج در فیلم نگاه کنید:

ابراج البیت در شب

در مجموعه بسیار مهم «ارباب حلقه‌ها»(که می توان آن را یکی از مانیفست‌های اصلی جنبش جهانی ماسونی دانست) در سرزمین «موردور»(مشرق زمین)، برجی به نام «باراد-دور»(برج تاریک) وجود دارد که «سائورون»(معادل «دجال») از فراز آن بر مودور حکومت می کند. نکته قابل تامل این که بر بالای این برج شاخی وجود دارد و در میانه این شاخ، «چشم جهان بین» بر همه این سرزمین نظارت دارد. نماد «تک چشم»(نماد اصلی دجال آخرالزمان در همه فرهنگ‌های ابراهیمی به ویژه اسلام) نمادی شناخته شده است. به تصویر زیر از این برج در فیلم «ارباب حلقه‌ها» دقت کنید:

شباهت‌ها مشهود نیست؟ سال پیشنهاد، تصویب و شروع ساخت ابراج البیت در چه سالی بود: اواخر ۲۰۰۱ و اوایل ۲۰۰۲ (زمان آغاز ساخت و نمایش سه گانه ارباب حلقه‌ها)

هرچند نفی و اثبات فرضیه های این چنینی نیاز به بحث و مداقه بیشتری دارد، اما تلاش کردیم در حد ظرفیت، آنچه از شواهد و فکت های موجود و همچنین اسناد روایی و تاریخی موجود بود در این گزارش در معرض قضاوت و تامل مخاطبان گرامی قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 48
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    ا یادش بخیر این حرفا مد روز وبلاگا و سخنرانیهای 10 سال پیش بود. ملک عبدالله و دجال و ظهور و ازین حرفا. چه دورانی بود، کیف میکردیم. حسابی جو گیر هم بودیم. راز دلار و .... یادش بخیر
    • SE ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      عدم باور به ظهور نشانه تقویت شیطان در وجود انسان است
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      واقعا این بررسی‌های مشرق خواندنی است، متشکریم.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      55 13
      برادر یکی از سنت های الهی تدریج
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      63 31
      همینه که هیچ پیشرفتی نکردی
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      بابا این توهمها رو ول کنید علامت هلال بالای برج یک علامت اسلامیه و تو سر علمهای ماه محرم هم دیده میشه
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      مرگ بر سعودی های شیطان پرست
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      95 5
      تعجب از اینکه در شیراز و اصفهان و... اجازه ساخت برج در حریم آثار تاریخی رو نمیدهند تا مجوز ثبت جهانی آثار داده شود.و البته اقدام درست و به جایی هم هست حال خیلی خوشبینانه به موضوع نگاه کنیم آیا اینها مجاز بودند برجی به مراتب از این کوچکتر را بر حریم نه آثاری تاریخی بلکه کعبه این خانه خدا و قبله مسلمین مشرف و مسلط کنند؟
    • کاظم IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      آل سعود از نسل یزید هستند و یزید از نسل شیطان. مرگ بر آل یزید
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      9 48
      قرار بر این نیست اگر کسی از موضوع مثبتی استفاده ابزاری کرد ، اعتبار موضوع زیر سئوال برود . اعتبار سر جایش هست . سوء استفاده کننده باید به .... شود . چه بسا این هم نقشه ای برای سبک کردن جلوه این پدیده بوده است !
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      87 19
      هلال مایل علامت اسلامیه. نه این که کاملا شاخه هاش بالاست!
    • US ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      62 44
      کسی که توی پایتخت کشورش دو تا نماد شیطانی ساختمان بهارستان(هرم) مجلس و برج میلاد (ابلیسک) داره که نباید یه کشور دیگه رو نقد کنه
    • ایرانی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      34 6
      اگر روزی این برج را سمت کعبه منفجر و ساقط کردند تعجب نکنید
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      13 6
      افرین و احسنت بر مشرق
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    آل سعود خود شیطانه...به امید نابودی کامل این قوم کافر
    • سجاد IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      کاش نامی از استاد رائفی پور که این افشاگری ها را کرده بود میاوردید جناب مشرق
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      26 50
      به کیهان بگید دستور موشک باران برج ها رو صادر کنه
    • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      30 6
      احتياجي به دستور كيهان نيست ,چون شيخ حسن ظرف سه سوت با گفتگو حلش ميكنه ميره پي كارش!!!!
    • . IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      6 3
      مرگ بر مرده و زنده زن زندگی آزادی
  • ... IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    75 15
    حق با شماست ولی یه سوال توی فیلم ارباب حلقه ها شیطان ونماد هاش ازبین میرن چرا از دید بعضیا این فیلم ترویج بحث شیطان پرستی است؟
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      56 10
      همزمان با ایام حج واجب .. در برج معروف مکه... نمایشگاه بین المللی « عروس» هم با مشارکت مدل های جهانی .. برگزار شد !!!!!
  • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    78 62
    بهتره به ساخت سازهای خودمون نگاهی بندازیم الان چندین ساله کار ساخت ساز در حرم امام رضا تمام نشده اونم ساخت سازهایی که نه نظمی دارن نه زیبایی ما هم در این زمینه رکورد‌ داریم بماند شاهکار مصلی تهران که تکلمیلش شدن یه ۱۰۰ سالی زمان میخواد!! سانسور نکن
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      83 16
      محمد آقا، آخه این چه ربطی به این مطلب داره، خدا مغز را داده برای فکر کردن، نه....
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      19 5
      من ربطش را نفهمیدم لطفا توضیح دهید
    • RO ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      25 2
      بله ما هم حال و هوای معنوی مشهد رو خراب کردیم. مشهد شده مکانی برای گشتن بازارهای مملو از اجناس خارجی و اقامت توی لوکس ترین هتل هایی که در تبلیغ از هم سبقت می گیرن. این وسط دو دفعه هم زیارت میریم. بین فراهم کردن وسایل آسایش زایران و ریخت و پاش خیلی فرق هست. زمین های کشاورزی و باغ های اطراف مشهد هم که دیگه فاتحه اشون خیلی وقته خونده شده.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    18 5
    عجیب است!
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    108 8
    شاخ شیطان را می شکنیم
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      58 4
      ان شاءالله تعالی.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    دم استاد رائفی پور گرم که چندسال پیش کامل اینا رو توضیح داد....سرباز واقعی امام زمان عج.....
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    55 9
    این جغد نماد کدام اهریمن است؟ در مراسمی مخفی آیینی شیطانی به نام «cremation of care» در آمریکا آن‌ها برای ابراز سرسپردگی به اهریمنی که این بت سنگی جغدوار نماد آن است، این مراسم آیینی را پیش روی بت سنگی بزرگ (در نقطه ای که به «آشیانه جغد» معروف است) انجام می دهند که یکی از بخش‌های این مناسک شیطانی، سوزاندن یک «قربانی انسانی» است
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    43 2
    گفتنی است که علامت مشخصه هر دو تجسم «مولوخ» داشتن شاخ است و علامت معروف شیطان پرستان اشاره به همین وجه اهریمن دارد
  • بی سواد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    54 9
    شیاطین هستند و در عربستان بسیار پایشان محکم شده است. اینها نشانه هایی است نزدیکی حواث بزرگ
  • بی سواد IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    17 4
    در مجموعه افسانه‌های ارباب حلقه ها، «میناس مورگول»، در زبان سینداری(زبان دنیای جادویی تالکین) به معنی «برج جادوی سیاه» است که در گذشته با نام میناس ایتیل به معنی «برج ماه بالا آمده» مشهور بود، شهری در سرزمین میانی(استعاره از مشرق زمین) . به تصویر این برج نگاه کنید
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    23 69
    مشرق زدی به سیم آخر!!!
  • روح الله IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    102 5
    شیطان هرچقدر هم قوی باشد ولی آینده از آن یاران خداست
  • shahryar IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    86 7
    خدا پدر استاد رائفی پور رو بیامرزه. این موضوعاتو 8 سال قبل میگفت. ولی کو گوش شنوا؟؟؟
    • هومن IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      10 29
      یعنی انتظار داشتی فهد یا عبدالله بیان سی دی سخنرانی های رایفی پور رو دنبال کنن؟
  • مجید IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    20 11
    من متوجه ارتباط این برج با نماد جغد نشدم؟ کسی فهمید توضیح بده
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      4 4
      من تو شکل نوک برج جغد ندیدم ولی قطعا ابلیسک هست. چون تو کارتون اسمورفها، بالای ایفل یا یه برجی شبیه این دقیقا با همین نما شیطون میاد
    • محمدامین IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
      2 0
      تو اون منطقه ای که اون برج با نماد شاخ شیطان هست، اگه از بالای اون برج عمودی نگاه کنی، زمینش به شکل جغد هست. عکسش رو گذاشته مشرق
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    79 2
    با ظهور حضرت صاحب الزمان تمام این علائم شیطانی همچون شن فرو خواهد ریخت. وقتی کاروانی در بیابان به سمت ما حرکت می کند و ما از دور به کاروان نگاه می کنیم ابتدا گرد و خاک برخاسته به هوا را می بینم و بعد نزدیک شدن کاروان، خود کاروان را می بینیم این آلودگی ها و گرد و خاک های برخاسته در عصر ما نشانه از نزدیک شدن کاروان ظهور است. و دیر نخواهد بود که مهدی بت شکن با ظهور خود قلوب مومنین را شاد و چشم نحس شیطان پرستان را کور کنند. ان شا الله. اللهم عجل لولیک الفرج.
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      12 2
      متاسفانه ماسون ها در عراق هم دارن علائم خودشون رو ترویج میکنن. ا
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      7 3
      حالا برای اون ور شاید نتونیم کاری کنیم ولی این جماعت ماسون تو شیعه نفوذی فرستادن و آروم آروم دارن بساط پهن میکنن. مشرق یه آمار بگیر از نمادهایی که اینا تو عراق و ایران کار گذاشتن
  • AU ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    51 10
    این صحبتها به نظر بسیاری از روشنفکران داخل مزخرف و خنده دار است اما اینها عین واقعیت است. درک این مسائل زمانی برای افراد حاصل میشود که لایه های اجتماعی غرب را حس کنی که این مهم از پشت میز و با مقاله نویسی محض هیچگاه پدیدار نمی شود بلکه موجب گمراهی خود و خیانت به کشور میشود. ثانیا بر خلاف باور بسیاری در داخل, جامعه غرب بسیار خرافاتی تر و پیگیر مسائل ساختگی در مذهب است و البته مدرنیته زرورقی طلایی بر آن است که مجال درک باطن آنرا به عوام و روشنفکر پشت میز نشین مقاله نویس را نمی دهد.
  • محمد اردبیل AE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    56 4
    روایتی هست از امام صادق: ... فرج شما جز با اختلاف بنی‌فلان محقق نمی‌شود ... و قائم قیام نمی‌کند و شما هم آنچه را عاشقش هستید نخواهید دید تا وقتی بنی فلان بر سر آنچه در بینشان است مبتلا به اختلاف و درگیری شوند مردم به (حکومت) آنها طمع کنند و وحدت از بین برود و سفیانی خروج کند ... .
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    20 63
    این برج شبیه جغد نیست روی آن هم نوشته شده الله اکبر
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      21 11
      شبیه چشم شیطانه
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      56 14
      آخه شلغم پخته ......مگه در زمان امیر المومنین قران سر نیزه نکردن اینجا هم اگه چشم کورت و باز کنی قران های سر نیزشون ومیبینی آخه یه آدم چند دفعه از یه سوراخ گزیده میشه... امان از جهل مردم
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      55 9
      اون الله اکبر روی برج همان قرآن سر نیزه امویان هست. همان لا اله الا الله روی پرچم داعش هست. تا جایی شعار اسلامی دیدیم که نباید فریب بخوریم اگر این ها شعار اسلامشان واقعا از روی ایمان به الله بود می بایست نسبت به طاغوت و استکبار زمان کفر و برائت می داشتند اما می بینید از یک طرف شعار الله اکبر و لا اله الا الله می گویند و از طرفی دستشان در دست صهیون و استکبار هست و طبق قائده عقلی اجتماع نقیضین محال هست و در جایی که همبستگی با شیاطین وجود داشته باشد نوشتن لفظ الله اکبر نمی تواند کسی را در گروه مسلمین قرار بدهد.
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      30 9
      با تشکر از سایت مشرق، لطف کنید در رابطه با نحوه ی نوشتن کلمه ی الله روی این برج هم تحقیق کنید، حس خولی ندارم....
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      11 41
      میتونن میسازن بتونید بسازید اسلامیشو بسازید.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    26 6
    بهمان دلیل که ساختمان مجلس شورای اسلامی ساخته شده است
    • مردم IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      7 2
      از خواص هرم یکی این است که داخل ان امواج مغناطیس وجود دارد به حدی که باعث تیز شدن جاقو میشود ودر این صورت وای به حال مغز نمایدگان مجلس ولی به همت جه کسی این ساخته شد
  • Reza.kh IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    38 4
    درزمان ظهور شیطان باتمام توان وارد میشود ال صهیون وال سعود وکشورهای همپیمان این دو سربازان پیاده شیطان وفاسدین روی زمین هستند یکی ازاین علائم داعش بود که به اسم اخر زمان وسفیانی زمان ظهور انرا میخواستند معرفی کنند وپشتیبان مالی وتسلیخاتی این گروه چه کسانی بودند .عربستان.ترکیه.امریکا.اسرائیل.اردن.قطر.امارات.کشورهای اروپایی
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    29 50
    از این دنیای خرافی خارج بشوید و به دنیای واقعیت قدم بگذارید. ال سعود هم یک قومی هستند از همین مردم خاورمیانه همه ما از این اشتباهات احمقانه کردیم که توسط غربی ها استعمار شدیم چون به جای دانش دنبال خرافات بودیم نه ما نه عربستان به اندازه یک میلیارد دلار صنعت نداریم همه چیمون وارداتی هست بدبختیم
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      43 5
      انسان ! خودت میگویی استعمارشده ای جزانسان مسخ شده شیطانی چه کسی استعمارواستثمارمیکند دراین مبارزه مبارزه اقتصادی وتوسعه هم وظیفه ماست اول باید بفهمی درچه دنیایی زندگی میکنی آیاگوی روشن زیردست ترامپ وسلمان راندیدی ؟ آیاتعجب نمی کنی آنهاچگونه باهم محشورومحبوب یکدیگرند ؟ اتفاقا ماازخرافات درآمدیم ودرمدت کوتاهی هسته ای شدیم وموشکهای مادرردیف اولینها قرارگرفت این تمدن سازی راتحقیروتحریم میکنندچون صدوهشتاددرجه راه ماباآنها متفاوت است .
    • M.sh IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      8 5
      البته با عرض پوزش باید خدمتتون عرض کنم که خرافی ترین مردم همان صهیونهای یهودی ومسیحی هستند، در واقع همان کابالیستها که از علائم ونشانه های مصر باستان در جادوهای خود استفاده میکردند وبسیار انسانهای نمادگرا هستند. اگر اهل مطالعه نیستید لطفا تحقیق دیگران رو با عدم اگاهی خود زیر سوال نبرید!!!! اینها رو خود غربیها توی کتابهاشون دارن مثلا راز دلار ! چیزی نیست که ما توهم زده باشیم و یه چیزی از وهم خود بگیم که موجب استعمار ما بشن!. در ضمن جناب، خود صهیونها اعتقاد شدید به حضرت سلیمان دارن ! اما نه به عنوان پیامبر، بلکه به عنوان پادشاه وجادوگر!!! اصلا هدف اصلی تخریب بیت المقدس توسط صهیونها، ساخت هیکل سلیمان در ان مکان هست. اصل جادوگری هم از دوران حضرت سلیمان هست که توسط دیو و شیاطینی که مسخر حضرت سلیمان بودند، بعد اینکه کافر شدند به حضرت سلیمان، به مردم جادو می اموختند! (سوره بقره- ایه ۱۰۲). والبته اعتقاد شدید به منجی اخرالزمان! اما با این تفاوت که خودشون رو منجی معرفی میکنند و اعتقاد شدید بر حکومت شیطان بر دنیا دارن وساخت این برجها درکنار خانه خدا که سایه اون بر خانه خدا میفته، نشات گرفته از همین استدلال شیطانی انهاست ودر وهم خود فکر کردند که با اینکار شیطان بر جهان تسلط پیدا میکنه!!!!اینکه میخوان بر همه مردم دنیا طوری القا کنند که جهان دهکده هست واین شیاطین اکبر کدخدای ان ، ناشی از همین اعتقاد اخرالزمانی انهاست. متاسفانه این شیاطین اعتقاد شدید بر اراجیف شیطانی خود دارند اما ما اعتقاد بر احادیث و روایات اخرالزمانی خود نداریم!
  • سعید IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    33 9
    کلمه "فکت های موجود" بکار رفته در بند آخر، بهتر بود فارسی استفاده شود. "واقعیت های موجود"
  • یاسر IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    17 2
    ابلیسکها رو از بین نبردند بلکه اطراف هر کدوم دو دیوار هلالی کشیدند که اگه از بالا نگه کنی به شکل چشم هستند
    • FI ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      36 2
      یعنی اینکه مثل تخم چشمشون از ابلیسکها نگهداری می کنند که مبادا خط وخشی بهشون بیفته.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      14 15
      خوب که چی مثلا؟اینکارو کردن جی شده؟ابلیسک ها رو اگه نابود کدی همه چی حله؟ شیطان شکست میخوره؟
  • DE ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    41 7
    مسلم است كه انها شيطان پرست هستند ، اما قبل از رسيدن به انها نگاهي به شكل ساختمان مجلس خودمان به اندازيم و سازنده انرا پيدا كنيم و از او سووال كنيم كه چرا شكل و تركيب مجلس ما همه از هر زاويه كه نگاه كني داخل و خارج ان پر است از علامت و شكل هاي فراماسوني ، به مثلث هاي داخل و خارج ان نگاه كنيد و جواب بما بدهيد كه چرا اينگونه است
  • DE ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    23 4
    مسلم است ، به مثلث هاي داخل و خارج ان نگاه كنيد و جواب بما بدهيد كه چرا اينگونه است
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    19 40
    همینشم ما نداریم برج بلندمون همون پلاسکو بود که فروریخت
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      40 18
      پلاسکو رو ی زرمایه دار یهودی ساخته بود . نحس بود
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    17 58
    مشرق خوب داری مردم رو خر میکنی تا مردم حواسشون پرت بشه هاااا
    • هادي IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      12 8
      كاملا پيداست كه تنها موجود شمايي كه نظرات خركي ميدي.
  • سیدمرتضی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    35 5
    آزادی خانه خدا و سقوط آل یزید نزدیک است.
  • محمود IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    12 38
    بابا بیخیال حالا یه برجم اونجا ساخته مگه میخواد چی بشه شیطان همه جا حضور داره چه اونجاوچه اینجا البته ایینجا بیشتر
    • محمد ولی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
      6 2
      خاک تو سرت با این نظر هات
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      0 0
      اگه یکم عقل داشته باشی این حرفو نمی زنی بیا برو دهنتو بشور
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    21 4
    هرکاری شیطان میکندآل سعودهم انجام میدهد آنهامحورشرارت وتفرقه وانسان کشی وشیطان پرستی هستند آنهاباهرامرمقدسی بنام تقدس خوددرچالش ومبارزه اند وباشاخ خودازمنافع شیطان ومظاهرشیطان واسراییل شیطانی دفاع میکنند دگرکشی به خویش کشی کشیده شده و هرروزفتنه ای درجهان باتلاش این دجال انجام میشود
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    30 0
    شبیه به برج ساعت لندن....
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    22 2
    در علم اعداد که از بابِل باستان به جا مانده عدد ۱۵ عدد شیطان است و نماد آن تاج شیطان یا همان هلال رو به بالاست ،اصولا هلال هیچوقت نشان اسلامی نبود تا اینکه توسط حکومت عثمانی به عنوان نشان اسلامی معرفی شد جالب اینجاست بعدها ترکهای لائیک این نشان را حفظ کردند و علامت دست بزقورد که دقیقا همان علامت دست شیطان پرستان است را به عتوان نشان خود برگزیدند.
    • فرزند گیلان و مازندران IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      19 25
      تاج شاهان ساسانی هم هلال و ستاره داشته . رو سکه هاشون هست . اون حلقه ای هم که دست شاه و موبد زرتشتی هست (طاق بستان مثلن) نماد اتصال به شیاطین جن هست فکر کنم . اصن عبادت زرتشتی ها جلو آتش فکر کنم ابلیس پرستیه . مردم رو جنی میکردن بعد بر مردم جن زده حکمرانی میکردن
    • فرزند گیلان و مازندران IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      17 22
      تاج شاهان ساسانی هم هلال و ستاره داشته . رو سکه هاشون هست . اون حلقه ای هم که دست شاه و موبد زرتشتی هست (طاق بستان مثلن) نماد اتصال به شیاطین جن هست فکر کنم . اصن عبادت زرتشتی ها جلو آتش فکر کنم ابلیس پرستیه . مردم رو جنی میکردن بعد بر مردم جن زده حکمرانی میکردن
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      2 36
      ماه در تجافی از نوک سمت راست وصل است نه از وسط لذا شاخ نیست
    • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      8 3
      بخاطر همین هلال احمر جای شیروخورشید انتخاب شد؟
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    31 3
    اگر مشرق از زبان خود آل سعود و از درون خود کتب وهابیت با ذکر اسم کتاب و صفحه ، مقاله ایی بزنه که آل سعود از قبیله عنزه و درواقع یهودی هستند فهم این مقاله ها خیلی ساده تر می شه .
  • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    40 3
    چگونه مسلمانان به آل سعود اجازه میدهند که در کنار خانه خدا این نماد شیطانی ساخته شود؟
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    21 32
    چطور این حجم از بلاهت میتونه تو یه مجموعه جمع بشه
    • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      11 1
      می شه آخرالزمانه دیگه
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    21 6
    در مورد آرم صداوسیما یا وزارت اطلاعات هم توضیح دهید! خوو اینا هم تک چشم داره ...!
    • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      11 3
      نه این فرق فوکوله
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    2 30
    آیا حافظ و مولانا و ... جن پرست بودند که به بعضی مجموعه های شعری آنها میگوییم : "دیوان" ؟ آیا مبنای شکل گیری زبانهای عجمی و لهجه های عربی شرک و جن زدگی ست ؟ آیا میشود با فارسی گری به تمدن اسلامی رسید؟! اصلن زبانهای عجمی میتوانند عدالت را برقرار کنن ؟ یا ساخته شده اند برای پوشاندن حقیقت و جاهل پروی و ساختن امپراطوری های مضحک ؟
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      11 2
      کجایی؟ چی میگی؟
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      3 3
      آیات پایانی سوره ی شعراء در مورد نزول شیاطین و شاعران نوشته
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      7 1
      اون آیه رو نصفه نیمه سانسور می کنی؟ قید الّا داره. خاک تو سر مشرق که حرف یه مشت بیخود و بیجهت رو در جهت کوبیدن زبان و فرهنگ فارسی تایید می کنه. مردی نظر منو هم بذار.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    33 4
    این برج را ساختند که مسلمانان خوف کنند. لذا خوف نکنید و این انترها را گنده نکنید. هیچ غلطی نمی توانند بکنند. فعلا که صدای ضجه شکستشان بلند است.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    9 3
    آمین یعنی چی ؟ راسته آمین همون آمونه ؟ بت دوران باستان ؟ الهی آمین یعنی آمین خدای من است ؟
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      2 1
      ته دعاهای خودمونم هست. حالا همه برام زبان شناس شدن.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    2 20
    برج آزادی تهران(شهیاد سابق) هم باید تخریب شود . دخترخاله ی جن پرست من این برج رو طواف میکنه !
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    37 1
    من کاری به نماد بودن یا نبودن ندارم اما واقعیت اینه که وقتی به مکه می ری تنها چیزی که به راحتی نمیشه دید و بین این برجها گم شده خونه خداست.
  • محمود ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    20 1
    انشاالله با تیزبر وچکش خرابش میکنیم
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    6 1
    من همه متن رو نرسیدم بخونم نمیدونم به این موضع که میخوام بگم در متن اشاره شده یا نه من سالی که این برج تازه افتتاح شده بود توفیق تشرف به خانه خدا رو داشتم اونجا مردم فارسی زبان ساکن عربستان که اکثرا از کشور افغانستان بودن تعریف میکردن شب اولی که نور پردازی این برج انجام شد تصویر یه صلیب بزرگ روی تنه این برج نمایان شد (ظاهرا چراغ های ساختمان وسط به همراه دو بال کناری به شکل صلیب در تاریکی شب دیده میشن) میگفتن بعد اون شب ملک عبدالله دستور داد دیگه این چراغانی اتفاق نیفته ظاهرا مردم از اینکه تصویر صلیب بروی کعبه میفتاده خیلی گله کرده بودن
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    8 1
    مشرق عزيز خوبست تاريخ ال سعود و روي كار امدنشان را بررسي كنيد وان كشتار بسيار عظيم مردم مكه و مدينه و مخصوصا شهر طائف را ملاحظه فرمائيد ! ال سعود انقدر در دو شهر مقدس مكه ومدينه كشتاري كردند كه موخي سعودي ميگويد ! انقدر جنازه در خيبانها وكوچه هاي اين دو شهر مقدس ريخته بود كه باقيمانده هاي از اين كشتار توان جمع اوري جنازه ها را ناداشتند وتمامي سگهاي اين دو شهر تا توانستند اين جازه ها خوردند كه ديگر حال بلند شدن از جايشان را نداشتند ! اگر شهر طائف را تاريخ نگاري كنيم نا خواسته صد رحمت به چنگيز مغول ميفرستاديم ! واقعاً در طائف هيچزنده جاني نگذاشتند ! بد تر از اين ساختمان مورد اشاره تخريب كوه ابو قبيس ومحل شقُّ القمر (يكي از معجزات حضرت رسول ص ) را ويدان وبه جاي ان هتل مجلل حكام سعودي وميهمانانش را ساختند مسجد الحرام ومكهء معظمه هم از جايي ديده نميشود !
  • محسن IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    10 3
    خداییش دمت گرم استاد رائفی پور اینارو تو کی گفتی!! امام زمان(عج) به وجودت افتخار میکنه... برای سلامتی تمام سربازان امام زمان(عج) صلوات اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    4 1
    عالی بود
  • امیر IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    5 3
    احسنت باید بیشتر ازاین تفسیر های روز گذاشته شود
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    4 11
    ازنام الله دربالای برج جز حرف لا دیده نمی شود یعنی کعبه دیگرمرکزجهان اسلام نیست یا درآینده نخواهد بود این یعنی لا مذهبی ومخالف خداپرستی که ان شاالله باظهور حضرت ولی عصر (عج)نابود خواهد شد
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    3 6
    می گویند در بالاترین طبقه این برج اتاقی قرار دارد که همیشه درب آن بسته است وبهیچ وجه کرایه داده نمی شود احتمالا این اتاق اختصاص به شیطان دارد
  • الهه IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    5 0
    خدایا تمام خوشیهاوپولهایشان ال سعود استخوان مار شود تو گلوی تک تکشون گیر کند
  • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
    2 1
    اخرش که باید این برج تخریب بشه.بنابراین سر کعبه که کنار این برج اهریمنی و بسیار غول پیکره چی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(؟؟؟؟((؟؟؟؟؟؟؟
  • هاشمی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    0 0
    خدایا آنانرا که عقل دادی چه ندادی؟و آنانرا که عقل ندادی چه دادی؟
  • فهیمه صنوبری IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    0 0
    فکر کنم ازین به بعد رفتیم حج باید به این ساختمون بزرگه(ابلیسک جدید) سنگ بزنیم.
  • مهدی FR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 0
    ولی واقعا اصلا ارباب حلقه ها ربطی به این چیزا نداشت ارباب حلقه ها بهترین اثر هنری تاریخ سینما است
  • زهرا IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    3 0
    فقط نمادجغدو تو برج ندیدیم بجاش اسم اعظم الله اکبر ه که کاملا مشهوده عوام فریبیه
  • MOHAMMADMONIRI IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    حالا واقعا((ابراج البیت))وجود دارد. اگه وجود دارد پس لعنت بر شیطان سعودی ها و یزید.
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    0 0
    خوب بود
  • محمد امین IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    0 0
    دوستان گل اگه ما این برج را موشک باران کنیم ۱_دوباره بازسازی میشود ۲_از ان طرف که خرابی این ساعت روی(حاجیان ) می ریزد که جان مردم از دستشان میرود ۳_با ظهور امام زمان هم شیطان هم این برج سقوط می کند (ما دعا می کنیم که امام زمان (عج)ظهور کند
  • mohmmad IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    1 0
    خدا لعنت کند آنهای که این برج راساخته اند
  • زهرا IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
    1 0
    امام زمان .وقتی بیاد گردنه شیطانو میزنه .این برج ساعتو ساختن تک تیرندازا توش سه نوبت نگهبانی میدنن .تا امامو بزنن .امام تو یه ساعتی ارز کعبه ظهور میکنه . اونا ساعتشم گذاشتن
  • ... IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    0 0
    کاش میگفتید که که کلمات اسم مبارک الله را هم تغیر دادند
  • محمد امین نیکواختر IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    1 0
    واقعا لعنت به آل سعود که خود را مسلمان جلوه میدن ولی در اصل فراماسون هستن
  • ناشناس IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    در انجیل شیطان نوشته است که شیطان می گوید خانه من قبلا در مکه بوده وا الان اشغال شده
    • Shayanarab IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 2
      انجیل برای شیطانه آیا ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    5 0
    مرگ بر آل سعود
  • حمید IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    4 4
    شیطان فک میکنه که با این کار میتونه خودش رو برتر از خدا نشون بده اما اینقد احمقه که نمیفهمه که خودش مخلوقه خداست و در شان خدای متعال نیست که بخواد با یه بنده احمق رقابت کنه
  • گمنام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 0
    خیلی عالی بود...من خیلی وقته دارم تفکرو تحقیق می کنم روی این موضوع....
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    3 2
    در فیلم ارباب حلقه ها نماد شیطان فرو ریخت و دجال نابود شد بنابراین این فیلم رو نماد فراماسونی ندونید
    • M ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      خیلیا اینجور فکر میکنن اگر سریالشم دنبال کرده باشید اون برج فقط یک نگهبان بود و از شیطان به عنوان تاریکی اسم برده شد نه یک فرد و هیچوقت نمیشه اونو کشت یا بطور کامل شکستش داد یا اینکه تیست و نابود بشه وتا تا ابد با هستذ
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    تحلیل خیلی خوبی بود
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    ببخشید کاملاً غلط
  • علی‌رشیدی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    نبرد خیر و شر و در پایان این خیر است که پیروز خواهد شد یا مهدی ادرکنی
  • زینب IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    انصافا که خیلی خوشگل ساخته 🤭
  • مریم IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس