عربستان سعودي از بزرگترين ساعت جهان که بر بالاي برجي که نمادشيطان را در جوار خانه خدا تداعي مي‌کند، در اول ماه مبارک رمضان پرده‏برداري خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق، در سال 2012، که از ديدگاه فرقه‌هاي شيطاني شروع «نظم نوين دنيوي» است، ساختمان "ابراج البيت" به پايان مي‌رسد و کعبه چنين در سايه نمادهاي شيطاني قرار خواهد گرفت. برج رفيعي که در ميان دو بال قرار گرفته، در نوع خود بزرگترين ستون اُبليسک (نماد شيطان) جهان است که از عهد مصر باستان تاکنون ساخته شده است.
برج‌هاي تجاري مکه (ابراج البيت)، که در واقع بايد «شا‌خ‌هاي شيطان» خوانده شود، سرشار از نمادهاي ماسوني، بناي کعبه را به محاصره گرفته‌اند. گفته مي‌شود اين 2 برج به نام‌هاي «کار لرد فاستر» معمار و ماسون نامدار و «مجتمع بن لادن» موسوم هستند. به واسطه ناآگاهي غالب بر جوامع مسلمين، سبکهاي هنري و معماري ماسوني و پاگانيسم، نفوذ فوق‌العاده‌اي طي سال‌هاي گذشته يافته‌اند.

 obelisk10.jpg


Saat9.jpg

در اين زمينه خبرگزاري اهل بيت(ع) نوشت: اين ساعت که داراي چهار وجه بوده و با ابعاد 43 در 33 متر ، در نوع خود، از عجايب است روي برجي در حال ساخت مي‏باشد که ارتفاع آن 600 متر است. اين برج در کنار 6 برج ديگر، بر مسجد الحرام مشرف هستند و به علت همين اشراف، ساخت آنها که از 5 سال پيش آغاز شده است با اعتراضاتي روبرو شد. معترضان معتقدند که ساخت اين آسمانخراش‏ها که بر خانه خدا اشراف دارند خلاف شرع است.
در مورد اين ساعت نيز عده‏اي از حجاج که به تازگي از حج عمره بازگشته‏اند معتقدند که تمرکز زائران را به هم مي‏زند و توجه آنان را از کعبه به اين برج‏ها منحرف مي‏نمايد.
اين ساعت ـ که 6 برابر ساعت "بيگ بن" لندن (Big Ben) بزرگ‌ترين و معروف‌ترين ساعت جهان است ـ به وسيله مهندسان آلماني و سوئيسي ساخته شده است.  

Saat1.jpg


Saat2.jpg


Saat3.jpg


Saat4.jpg


Saat5.jpg


Saat6.jpg


Saat7.jpg


Saat8.jpg



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    2 2
    2012 خورشید از غرب طلوع میکند ان شاء الله تا سایه این برجها روی خانه خدا نیفتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس