کد خبر 13439
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸

نماد چشم (معروف به چشم جهان‌بين - همه جابين يا چشم لوسيفر) متعلق به جريان فراماسونري در اين بنر تبليغاتي مشاهده مي‌شود.

گروه فرهنگي مشرق - اشتباهات مکرر در طرح‌هاي گرافيکي و معماري و استفاده از نمادهاي فرقه‌هاي انحرافي از جمله پرنمادترين فرقه دنيا يعني فراماسونري، چندي است به شدت افزايش يافته و تا جايي پيش رفته که معناي ديگري به ذهن حقيقت‌طلبان متبادر مي‌شود.
از گنجاندن طرح‌هاي ماسوني همچون ابراج‌البيت در جوار خانه خدا در مکه مکرمه، هرم معروف در کنار حرم قمربني‌هاشم(ع)، هرم‌هاي ساخته شده در حرم امام خميني(ره)، نماد تک چشم شيطان(لوسيفر) در ايستگاه‌هاي اتوبوس تا نمادهاي مختلف اين جريان در صداوسيما و فيلم‌ها و سريال‌هاي داخلي و خارجي و... چه نتيجه‌اي جز عمدي بودن تکرار اين اتفاقات برداشت مي‌شود؟ اتفاقاتي که در دنياي به شدت نمادگرايانه فراماسونرها و انجمن‌هاي مخفي و محافل کابالايي داراي مفهوم ويژه‌اي بوده و به عنوان نشانه‌اي پرمعنا شناخته مي‌شود.
در همين راستا و در روزهاي گذشته يک نماد معروف در يکي از بنرهاي تبليغي چهارمين جشنواره فيلم مستندايران موسوم به "سينماحقيقت" مشاهده مي‌شود. اين نماد به تک چشم شيطان (لوسيفر) شهرت دارد. چشم جهان‌بين يا همه‌جابين، نمادي است از استيلا و تسلط ابليس بر همه جا و همه ابناء بشر (يعني آرزوي ديرينه ابليس و جريان شيطاني صهيونيزم) که متاسفانه علي‌رغم خرافي بودن و حتي بهره‌برداري جريان‌هاي شيطان‌پرستي، فراماسونري و جادوگري از اين گونه نمادها، مورد استفاده برخي طراحان قرار مي‌گيرد؛ تا جايي که حتي در برابر تذکر نمادشناسان و کارشناسان فرهنگي، مقاومت‌هايي نيز صورت مي‌گيرد.
در ادامه برخي از نمادهاي معروف فراماسونري که در محصولات فرهنگي غرب به وفور مشاهده مي‌شود درج شده است.

chesm1.jpg

chesm2.jpg

chesm3.jpg

chesm4.jpg

chesm5.jpg

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Baran IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    باید عرض کنم خدمت شما که چشم جهان بین رو خدا در وجود همه انسانها قرار داده اینکه شما میگین چشم جهان بین چشم ابلیس هست کاملا اشتباهه و خواهشا مطالب صد سال پیش که به دروغ به خورد ما دادن رو تکرار نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس