کد خبر 797284
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
ایتالیا

ایتالیا شب گذشته در یک بازی نزدیک به فاجعه، در زمین سوئد با یک گل شکست خورد تا خطر راه نیافتن به جام جهانی بیش از همیشه این تیم را تهدید کند.

به گزارش مشرق، در سالی که تیم های باشگاهی ایتالیایی بر خلاف سالیان اخیر نتایج خوبی در رقابت های اروپایی گرفته اند، این تیم ملی ایتالیاست که در مسیر سقوط قرار دارد و ممکن است روز دوشنبه با فاجعه ای چون عدم راهیابی به جام جهانی روبرو شود.

ایتالیا با پذیرش یک گل اتفاقی برابر سوئد، حالا در آستانه بیرون ماندن از جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفته و برای خط بطلان کشیدن روی این مساله، به چیزی بیشتر از حمایت 80 هزار نفری مردم در سن سیرو نیاز دارد. روز دوشنبه روز مرگ و زندگی برای ایتالیایی ها خواهد بود و آتزوری محکوم است تا با برتری دو گله در بازی برگشت مجوز صعود را کسب کند. کاری که در این شرایط دشوار به نظر می رسد.

در بازی شب گذشته تعداد بازیکنانی که حداقل در اندازه های خودشان ظاهر شدند، بسیار اندک بود و در عوض بازیکنان زیادی با عملکرد بسیار بدشان زمینه ساز شکست شدند.

ایموبیله: کیه لینی دو روز پیش در مصاحبه ای گفته بود که ایتالیا برای موفقیت در رقابت های جهانی و اروپایی نیاز به مهاجمان در سطح اول دنیا دارد. زمانی ایتالیا از این نسل مهاجمان به وفور در اختیار داشت اما حالا اوضاع به شکلی نگران کننده تغییر کرده است. ایموبیله در لاتزیو می درخشد و آقای گل سری آ محسوب می شود ولی در تیم ملی در حد یک مهاجم معمولی است.

او در مقابل مدافعان تنومند سوئد همچون گرانکوئیست و لیدلوف، محو شده بود. یک شوت به دروازه و بدون حتی خلق یک موقعیت جدی گلزنی.

وراتی: خیلی ها از او به عنوان یکی از 5 نامزد توپ طلا در آینده ای نه چندان دور یاد می کنند ولی در تیم ملی ایتالیا او هرگز درخشش خود در پی اس جی را تکرار نکرده است. وراتی در آتزوری مثل ماهی بدون آب است. شب گذشته در طراحی حملات، حرکات او قابل حدس زدن بود و در توپ گیری هم موثر ظاهر نشد. او یک کارت زرد هم گرفت تا بازی برگشت را از دست بدهد. هرچند با این کیفیت از بازی، نبود وراتی چندان هم یک معضل محسوب نخواهد شد.

 ده روسی: وقتی روز، روز ده روسی باشد، هر حرکت او برای تیمش ارزشمند است و می تواند به یک موقعیت خوب ختم شود ولی شب گذشته او با فرم واقعی خودش تفاوت زیادی داشت و روی گل دریافتی هم توپ پس از برخورد به او بود که وارد دروازه شد.

تعویضی ها: سرمربی ایتالیا در تعویض های خود مرتکب اشتباه شد. او سعی داشت تا روند بازی را تغییر دهد اما ادر و اینسینیه آن بازیکنانی نبودند که بتوانند ایتالیا را به سرمنزل مقصود برسانند. هر دو بازیکن بسیار دویدند ولی تاثیری روی بازی نگذاشتند. دقایق سپری می شدند و نمی شد فهمید که در ترکیب 11 نفره ابتدایی، تغییراتی به وجود آمده است. اینیسنیه با حرکات فریبنده خود سعی در ارسال های خطرناک روز دروازه سوئد داشت ولی ضربات او راهی آسمان می شدند.

بلوتی: اینجاست که افسوس ها برای ایتالیا بیشتر می شود. بلوتی اگر در سطح خودش بود، می توانست آن ضربه سر را به گل تبدیل کند اما توپ وارد دروازه نشد. به جز این موقعیت، تماشای بازی او زجرآور بود. او  و ایموبیله اصلا درک درستی از یکدیگر نداشتند و مثل دو اسکیمو بودند در سواحل برزیل!

دارمیان: تنها بازیکن خوب ایتالیا در بازی برابر سوئد. او یک پاس خوب به بلوتی داد که می توانست منجر به گل تساوی آتزوری شود. دارمیان کمتر از همه اشتباه کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس