کد خبر 797670
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
ایتالیا

هواداران تیم ملی فوتبال ایتالیا قصد دارند در بازی فردا شب پرچمی عظیم‌الجثه را در ورزشگاه سن‌سیرو به نمایش بگذارند.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و سوئد در حالی فردا شب (دوشنبه) در دور برگشت از مرحله پلی‌آف اروپایی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه سن‌سیروی میلان به مصاف هم می‌روند که آتزوری به دنبال جبران شکست یک بر صفر بازی رفت و کسب سهمیه حضور در جام جهانی روسیه است.

بر اساس گزارش سایت «فوتبال ایتالیا»، آخرین بلیت‌های باقیمانده بازی ایتالیا - سوئد، امروز (یکشنبه) به فروش رفت که از این بین 74 هزار بلیت به ایتالیایی‌ها اختصاص یافته و 5500 بلیت هم به هواداران سوئد تعلق یافته که از این تعداد تا کنون تنها 1800 بلیت به فروش رفته است.

گفته می‌شود هواداران ایتالیایی قصد دارند پرچم عظیم‌الجثه‌ ایتالیا را در سه سمت ورزشگاه به نمایش بگذارند. بر این اساس یکی از منحنی‌های ورزشگاه به رنگ قرمز در خواهد آمد، منحنی روبه‌رویش سبز رنگ خواهد شد و جایگاه‌های مرکزی نیز به رنگ سفید در خواهند آمد.

آتزوری در ورزشگاه سن‌سیرو هرگز شکست نخورده و 22 پیروزی و 4 تساوی کسب کرده است. آنها در این ورزشگاه 76 گل زده‌اند و 22 گل دریافت کرده‌اند.

همچنین در بازی فردا شب، 10 هزار کودک از مدارس فوتبال، تقابل آتزوری و سوئد را از نزدیک تماشا خواهند کرد. هزار نیروی امنیتی هم به منظور تأمین امنیت این بازی فعالیت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس