عملیات دیرالزور

در جریان عملیات پاکسازی محله « خسارات»، تاکنون ۲۵ تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیده اند و دهها تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی غرب شهر دیرالزور سوریه حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند مواضع خود را در محله مهم « حویجه صکر» تثبیت کنند و پیشروی به سوی دیگر محلات را در دستور کار قرار دهند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیات پاکسازی محله « خسارات» را هم آغاز کرده اند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند جنوب این محله را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

در جریان عملیات پاکسازی محله « خسارات»، تاکنون ۲۵ تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیده اند و دهها تن دیگر زخمی شده اند؛ از محله « فرودگاه قدیم» هم خبر می رسد نیروهای جبهه مقاومت به ورودی های جنوبی این محله رسیده اند.

مواضع نیروهای جبهه مقاومت در محله « الرصافه» هم به طور کامل تثبیت شده اما گرد و غبار شدید در ۲۴ ساعت گذشته باعث کندی عملیات در محورهای مختلف شده است؛ شدت گرد و غبار مانع از پرواز جنگنده های روسی و سوری شده است.

از جنوب استان دیرالزور و ایستگاه نفتی پمپاژ دوم هم خبر می رسد، تروریست های داعش حملات سنگینی را برای اشغال مجدد این ایستگاه انجام دادند اما نیروهای جبهه مقاومت تاکنون موفق شده اند حملات را در این محور دفع کنند و ۴۰ تروریست را از پای درآورند. حملات عناصر تروریستی از مناطق شرقی ( وادی صواب و البعاجات) صورت گرفت.

به گزارش مشرق، ایستگاه پمپاژ دوم جزء سه ایستگاه بزرگ نفتی در سوریه به شمار می آید که  سه روز قبل پس از ۳۰ ماه اشغال به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد. با پاکسازی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم، مقدمه آزادسازی شهر راهبردی و مرزی البوکمال (آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در سوریه) و رسیدن نیروهای جبهه مقاومت به مرزهای مشترک عراق فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    7 0
    گردوغبار دیروالزور به رنگ سرخ همانند خون شده بود که خبرگزاریها میگفتن مردم از وحشت در منزل موندن و کسی جرات نگاه کردن به آسمان نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس