دیرالزور

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیاتی را برای پاکسازی مناطق آلوده در غرب شهر دیرالزور انجام دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیاتی را برای پاکسازی مناطق آلوده در غرب شهر دیرالزور انجام دادند و در گام نخست موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش خود را به ورودی های شمال محله «حویجه صکر» برسانند و  70 درصد این محله را به کنترل خود درآورند.

از صبح امروز هم عملیات پاکسازی غرب شهر دیرالزور از غرب محله «حویجه صکر» با پشتیبانی جنگنده های روسی ادامه پیدا کرد و نیروهای سوری و مقاومت توانستند پس از درگیری های سنگین «محله شهرک صنعتی» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

با آزادسازی محله «شهرک صنعتی»، امنیت کرانه غربی رود فرات بیشتر تامین می شود و محاصره تروریست های داعش در محله بخش های آلوده محله «حویجه صکر»، جنوب محله «الخسارات و شرق محله فرودگاه قدیم» تنگ تر می شود؛ 50 تروریست در جریان پاکسازی این محله به هلاکت رسیدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: یک گروه از نیروهای نخبه ارتش سوریه برای شرکت در عملیات پاکسازی محله های غرب شهر دیرالزور وارد منطقه شده اند و مصمم هستند در کمترین زمان با پاکسازی مناطق اشغالی، انتقام خون شهید سرلشکر «عصام زهر الدین» را از تروریست های داعش بگیرند.

این منبع میدانی از تثبیت مواضع نیروهای جبه مقاومت در محله «شهرک صنعتی» هم خبر داد و افزود: نیروهای مقاومت و سوری از دقایقی قبل عملیات پاکسازی محله «الخسارات» را در غرب شهر دیرالزور آغاز کردند؛ درگیری ها در محور جنوبی محله «الخسارات» ادامه دارد.

در صورت پاکسازی محله «الخسارات»، تروریست های داعش در محله فرودگاه قدیم از محور جنوبی و شرقی به طور کامل محاصره می شوند؛ در حال حاضر، محله های «حویجه قاطع، میسلون، عثمانیه، فیلات، حمیدیه» در غرب شهر دیرالزور در اشغال گروه تروریستی داعش است.

به گزارش مشرق، در مجموع عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه تاکنون 95 درصد شهر دیرالزور از لوث وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شده است؛ تروریست های داعش در این محور راهی جز تسلیم شدن یا مرگ ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    2 0
    خدارشکر هرچه این جنگ روبه پایان وپیروزی میرود ماآرام وآسوده وحوشحال تریم . به همه بچه ها خسته نباشید میگویم وبه آنها میگویم شخصا دنبال راهی هستم باافتخار درکنار این سربازان پیامبراکرم وخانوده اش علیهم السلام هستم تادرکنارآنها یادبگیرم سربازخوبی برای این خاندان الهی باشم .
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    27 1
    دمتون گرم خدا قوت
  • سعید IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    7 0
    پیروزی از آن اهل حق است .دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
  • صابر IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    یاعلی. همه اقوام و ملتهای منطقه دست به دست هم دهند و آمریکا و نوچه هایشان را از کشورهایشان بیرون کنند. منشاء همه فجایع، این استکبار لعنتی می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس