ارتش سوریه

نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی مناطق آلوده در جنوب استان دیرالزور موفق شدند پس از درگیری های سنگین خود را به ورودی های غربی و جنوبی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم برسانند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب استان دیرالزور حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پیشروی به سوی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم موفق شدند پس از درگیری های سنگین مواضع خود را در دروازه غربی ایستگاه تثبیت کنند.

از ساعتی قبل هم نیروهای سوری و مقاومت به سوی دروازه جنوبی ایستگاه پمپاژ نفت دوم پیشروی کردند و پس از درگیری های شدید توانستند منطقه «الارتوازیة» را به طور کامل از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند؛ در جریان این درگیری ها حدود ۶۰ تروریست کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، این منطقه راهبردی در جنوب ایستگاه نفتی  پمپاژ دوم واقع شده و دروازه ورودی به این ایستگاه محسوب می شود.

در محور غربی هم نیروهای جبهه مقاومت در ورودی های ایستگاه پمپاز دوم مستقر شده اند اما عملیات علیه تروریست های داعش را تاکنون آغاز نکرده اند؛ در  حال حاضر مواضع تروریست ها در این محور با آتش توپخانه و یگان موشکی هدف قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، با پاکسازی های صورت گرفته، عناصر تروریستی داعش های تنها از بخش شمالی و شرقی ایستگاه امکان تردد دارند و متواری شوند و از دو محور جنوب و غرب در محاصره هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    13 2
    داعش تقریبن دیگه پروندش تو عراق و سوریه جمع شده رفتن تو کار انتحاری تو کشورهای دیگه
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
      4 0
      ان شاالله
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    4 0
    بابا تمرکزتون رو بذارید واسه شهر رود فرات
    • ستار IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      1 0
      95 درصد منابع نفتی و گازی سوریه ، اونطرف رود فرات قرار گرفته ، مرزهای مشترک عراق و سوریه هم که برای نیروهای مقاومت بسیار حیاتیه ، اونطرف رود فرات واقع شده.....الان کردها بسرعت در حال تصرف چاههای نفت و گاز و خطوط مرزی هستند ولی متاسفانه نیروهای مقاومت بیشترین توانشون رو اینطرف رود فرات و در صحراها مشغول قایم موشک بازی با داعشیها هستند...یه جای کار عیب داره فکر کنم....شاید هم یه معامله ای هست که ما نمیدونیم... ببینم مشرق جون مطلب منو میذاره یا نه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس