نقشه دیرالزور.jpg

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر ظهر امروز در گام نخست توانستند با عقب راندن تروریست های داعش نیمی از محله «کارگران» را به کنترل خود درآورند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی غرب شهر دیرالزور حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت ازنیمه شب گذشته با بهبود شرایط جوی، عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را ادامه دادند و  در محورهای مختلف پیشروی کردند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر ظهر امروز در گام نخست توانستند با عقب راندن تروریست های داعش نیمی از محله «کارگران» را به کنترل خود درآورند و 40 تن از تروریست ها را کشته و زخمی کنند.

عصر امروز عملیات نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی در این محور ادامه یافت و در نهایت محله کارگران پس از درگیری های شدید به طور کامل از اشغال عناصر تروریستی خارج شد؛ نیروهای جبهه مقاومت در حال تثبیت مواضع در این محله هستند.

از سویی دیگر، نیروهای جبهه مقاومت با حملات گسترده علیه تروریست های داعش توانستند پس از ساعت ها درگیری های سنگین، محله «العرفی» را هم به کنترل خود در بیاروند؛ در این محور هم نیروهای جبهه مقاومت تلاش می کنند مواضع خود را به طور کامل تثبیت کنند.

مجموعه ورزشی شهر دیرالزور، آخرین منطقه ای به شمار می آید که امروز شاهد درگیری های سنگین بود و در نهایت نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند در چند مرحله این منطقه را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

خبرها حاکیست، جنگنده های روسی به شدت مواضع تروریست های داعش را در محله های «خسارات، فیلات» و سایر مناطق آلوده در غرب شهر هدف قرار می دهند؛ در جریان این حملات چند پایگاه تروریست ها منهدم شد.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه درصدد هستند خود را به مناطق شمالی محله « خسارات» برسانند؛ با پاکسازی های صورت گرفته فقط 4 درصد شهر دیرالزور در اشغال تروریست های داعش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    17 0
    دو ماهه فاصله 40 تا ابوکمال رو نشون میدین وتازه از68کیلومتر به 61 کیلومتر رسیده مسیر حرکت هم که به سمت عراق نیست پس سوریه چه کار داره میکنه ؟کردها همه جا رو گرفتند!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    4 1
    با بمباران هوایی راه رو باز کنند و زودتر شر این بیشرفها رو کم کنن
  • احمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    12 1
    با این شدت بمباران غیرنظامیان چه می شن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس