کد خبر 789936
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
مریم نواز دختر نواز شریف

در حالی که دامنه مشکلات حزب نواز شریف هر روز گسترده‌تر می‌شود دختر او گفته است ما به زودی به جایگاه واقعی خود دست خواهیم یافت و پیروز انتخابات آتی هستیم.

 به گزارش مشرق به نقل از جیو تی وی، مریم نواز که تلاش می‌کرد مشکلات موجود را کمرنگ جلوه دهد گفت: تمام مسئولین حزب نواز با هم متحد هستند و در این شکی نیست که نواز شریف پیروز انتخابات سال آینده خواهد شد.

وی گفت: ما ترسی از حضور در دادگاه نداریم و به همین خاطر نواز شریف لندن را برای حضور در دادگاه به مقصد پاکستان ترک کرده است.

دختر نواز شریف اقداماتی که علیه حزب نواز در پاکستان صورت می‌گیرد را نقشه‌هایی دانست که دشمنان می‌کشند تا مانع پیشرفت پاکستان شوند.

او افزود: در سال ۲۰۱۸ ما پیروز انتخابات خواهیم شد تا اثبات کنیم که رئیس حزب هنوز هم نواز شریف است و همه بدخواهان ما ناامید خواهند شد.

مریم نواز اضافه کرد: سی سال است حزب نواز در بلندترین جایگاه سیاسی کشور قرار دارد و همیشه شایعه پراکنی‌هایی در خصوص اختلاف میان سران حزب به گوش رسیده است ولی هیچکدام واقعیت ندارد.

وی سپس به شایعه مشکل خود و حمزه شهباز پسر عمویش اشاره کرد و گفت: حمزه برادر کوچکتر من است و بین ما هیچ اختلاف و مشکلی وجود ندارد.

مریم نواز در حالی این سخنان را می‌گوید که بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی در پاکستان معتقدند مشکلات حزب نواز بیش از آن است که به این سرعت بتوان امید حل آنها را داشت.

امروز وزیر خزانه‌داری نواز شریف در دادگاه عالی پاکستان مورد محاکمه قرار گرفته و تمام اموال او مسدود شد.

سه روز دیگر دادگاه بررسی فساد اقتصادی نواز شریف برگزار شده و مشخص می‌شود که چه آیندهای در انتظار اوست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    2 1
    تمام تیر و طایفه این زن باید محاکمه شوند.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    1 0
    معلوم نیست چه خبره توی پاکستان...! این خانواده نواز شریف هم که انگار همه خادمین به امپراطوری آنگلوساکسونها هستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس