کتاب های دفاع مقدس در نمایشگاه تهران -2

فرزاد زیبایی از تولید 4 اثر نوشتاری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه خبر داد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - فرزاد زیبایی مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری از تولید و انتشار چهار کتاب در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: 70 درصد کار این چهار کتاب انجام شده است. علاوه براین چندین کار پژوهشی و ادبی در حوزه دفاع مردم کرمانشاه در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی نیز در دست اجرا داریم.

وی در این‌باره افزود: یکی از این کتاب‌ها در خصوص شهید «حسین ادیبان» از بزرگان حماسه بازی دراز است. کتاب دیگر مربوط به شهید حسین آزادی و کتاب دیگر مربوط به یک آزاده 10 ساله است. همچنین کتاب پژوهشی به نام حماسه پاوه در دست تولید داریم. چند سوژه نیز در مورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین در حال تولید و آماده سازی است.

زیبایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره‌های مدیریتی گذشته دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری در کرمانشاه گفت: در ارتباط با حوزه هنری تهران و جناب مرتضی سرهنگی آثار زیادی تاکنون به چاپ رسیده است.

مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری با معرفی آخرین کار تولید شده دفتر ادبیات پایداری بیان کرد: کتاب ماموستا ملا قادر قادری بود در 26 مردادماه در یادواره شهدای پاوه در کرمانشاه رونمایی شد. پیش از این کتاب‌هایی مثل «پناهگاه بی‌پناه» و یا کتاب «فرنگیس» که در خصوص ماجرای زنی است که با تبر چند عراقی را در دوران دفاع مقدس به اسارت گرفته بود و به عنوان نماز زن مقاوم شناخته می‌شود تولید شده است که می‌توان به عنوان کارهای خوب نام برد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس