استان دیرالزور

نیروهای سوری و مقاومت پس از پاکسازی و تثبیت مواضع در شهرک های «قرص فوقانی و قرص تحتانی» در حومه شمالی شهر المیادین، عملیات را برای آزادسازی سایر شهرک های اشغالی در حومه غربی رود فرات ادامه دادند.

به گزارش مشرق، عملیات پاکسازی مناطق اشغالی در مرکز استان دیرالزور (حدفاصل فرودگاه دیرالزور تا حومه شمالی شهر المیادین) و  حومه شرقی جاده دیرالزور - المیادین ادامه دارد و نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق به پیشروی های جدید در این محور شدند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از پاکسازی  و تثبیت مواضع در شهرک های «قرص فوقانی و قرص تحتانی» در حومه شمالی شهر المیادین، عملیات را برای آزادسازی سایر شهرک های اشغالی در حومه غربی رود فرات ادامه دادند و با پشتیبانی جنگنده های روسی توانستند تروریست های داعش را عقب برانند.

در جریان عملیات عصر امروز، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند شهرک های «الزباری، سعلو، العالیات و الطوب» را به طور کامل پاکسازی کنند و 45 تن از تروریست های داعش را به هلاکت برسانند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از پاکسازی و تثبیت مواضع در شهرک های آزاد شده، عملیات را در حدفاصل حومه شمالی شهر المیادین و فرودگاه دیرالزور ادامه دادند و موفق شدند خود را به ورودی های منطقه «البولیل» و مزارع «نخیل» برسانند؛ عملیات برای پاکسازی این دو منطقه از سمت شهرک های «الطوب و سعلو» آغاز شده است.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، نیروهای جبهه مقاومت تنها 10 کیلومتر با شهرک «البوعمر» در جنوب فرودگاه دیرالزور فاصله دارند؛ با پاکسازی این شهرک، مرکز استان دیرالزور به طور کامل از لوث وجود تروریست های داعش پاکسازی می شود؛ «الموحسن، طابیه، العبد و جبیله» مناطق دیگری به شمار می آیند که باید در این محور آزاد شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس