کد خبر 786726
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
ارتش عراق

این جلسه با حضور ابومهدی المهندس قائم مقام حشدالشعبی، فرماندهان ارشد پلیس فدرال و یگان ویژه مبارزه با تروریسم ارتش عراق حضور داشته و جزییات عملیات آزادسازی آخرین مناطق تحت اشغالداعش بحث و بررسی شد.

به گزارش مشرق، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح عراق شب گذشته جلسه ای را برای آخرین هماهنگی ها جهت پاکسازی دو منطقه راوه و القائم از اشغال داعش برگزار کردند.

بنابر این گزارش، این جلسه با حضور ابومهدی المهندس مشاور نخست وزیر عراق و قائم مقام حشدالشعبی، فرماندهان ارشد پلیس فدرال و یگان ویژه مبارزه با تروریسم ارتش عراق حضور داشته و جزییات عملیات آزادسازی آخرین مناطق تحت اشغال داعش بحث و بررسی شد.

لازم به ذکر است که هفته گذشته شهر الحویجه در استان کرکوک عراق از اشغال داعش آزاد و هم اکنون تنها دو شهر الراوه و القائم واقع در مرز مشترک این کشور با استان دیرالزور سوریه همچنان در اشغال داعش قرار دارد. برخی گزارشهای اطلاعاتی از حضور ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر القائم حکایت دارد.

همچنین فرمانده محور غرب الانبار بسیج مردمی عراق، قاسم مصلح در مورد زمان آغاز این عملیات گفت: «در روزهای آینده عملیات آغتز خواهد شد. زمان اندکی تا آغاز این عملیات مانده است.»

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس