دیرالزور

نیروهای سوری و مقاومت در ادامه به سوی شهرک های راهبردی «اسوس و الحسینیه» پیشروی کردند و دقایقی قبل با پشتیبانی جنگنده های روسی موفق شدند این دو شهرک را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند.

به گزارش مشرق، ازصبح امروز نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در شرق شهر دیرالزور عملیاتی جدیدی را علیه تروریست های داعش برای تامین امنیت حومه شرقی رود فرات انجام دادند و توانستند مواضع خود را در روستای الصالحیه تثبیت کنند.

نیروهای سوری و مقاومت در ادامه به سوی شهرک های راهبردی «اسوس و الحسینیه» پیشروی کردند و دقایقی قبل با پشتیبانی جنگنده های روسی موفق شدند این دو شهرک را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند.در جریان این درگیری ها حدود ۳۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.


در جریان درگیری ها تعداد زیادی از خودروهای نظامی و انتحاری تروریست های داعش منهدم شد.


درگیری ها در حومه غربی شهرک الحسینیه ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند مواضع خود را در این شهرک تثبیت کنند.


از محور شمالی شهر المیادین هم خبر می رسد نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین توانستند مواضع خود را به صورت کامل در دو شهرک های قرص تحتانی و قرص فوقانی تثبیت کنند؛ پاکسازی شهرک های سعلو و الزباری در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس