دیرالزور111.jpg

در دو روز گذشته، تروریست‌های داعش در جنوب غرب دیرالزور یکی از سنگین‌ترین حملات در چند ماه گذشته را علیه مواضع نیروهای گارد ریاست جمهوری و عشایر منطقه انجام داده‌اند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، ارتباط نیروهای ارتش در شهر دیرالزور با فرودگاه این شهر همچنان قطع است. گروه تروریستی داعش در ماه های گذشته حملات سنگینی را برای اشغال شهر و فرودگاه محاصره شده دیرالزور انجام داده که با مقاومت نیروهای سوری ناکام مانده است.

در دو روز گذشته، تروریست های داعش در جنوب غرب شهر دیرالزور یکی از سنگین ترین حملات در چند ماه گذشته را علیه مواضع نیروهای گارد ریاست جمهوری و عشایر منطقه در مناطق «البانوراما، التیم و ارتفاع المیادین» انجام داده اند.

**برای مشاهده اندازه اصلی، روی نقشه کلیک کنید**

این درگیری ها تا ساعتی قبل ادامه داشت و در نهایت نیروهای سوری توانستند تروریست ها را از مواضع اشغال شده بیرون برانند. ۵۴ تن از تروریست ها در این درگیری ها کشته و زخمی شدند. نیروهای ارتش سوریه یک پهباد تروریست های داعش را هم در آسمان شهر دیرالزور منهدم کردند. جنگنده های سوری و روسی نیز در ۴۸ ساعت گذشته به صورت مستمر مواضع تروریست ها را هدف قرار داده اند.
 
همزمان با پیشروی نیروهای سوری و جبهه مقاومت از شرق استان حمص به سمت شهر دیرالزور، تروریست های داعش درصدد هستند با اشغال کامل شهر، امید نیروهای جبهه مقاومت را برای شکست محاصره دیرالزور از بین ببرند.

از محور شرقی شهر دیرالزور هم خبر می رسد تلاش نیروهای ارتش برای برقراری ارتباط شهر با فرودگاه همچنان ادامه دارد. نیروهای سوری درصدد هستند با پاکسازی گورستان شهر و منطقه کارگران به سمت ایست بازرسی منطقه پیشروی کنند و محاصره فرودگاه را در هم بشکنند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی داعش اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی با حملات گسترده از ۵ محور توانستند راه ارتباطی شهر و فرودگاه دیروالزور را با یکدیگر به طور کامل قطع کنند. در حال حاضر بخش وسیعی از نیروگاه برق و پولمان، مناطق الجریه، سریه جنید، مکابس و ارتفاع الثرده در اشغال داعش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    7 2
    باید سخنه یک ماه پیش آزاد می شد هیچ داعشی در این شهر نیست اما باز خیانت روسها وبرخی فرماندهان بی شرف و ترسوی سوریه اجازه پیشروی به بادیه را نمی دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس