کد خبر 786355
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
فیلم/ فارسی صحبت کردن نتانیاهو در سازمان ملل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم به دلیل افشای جزئیات پرونده فساد مالی خود شدیدا انتقاد کرد.

 به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم حمله کرد و گفت که پلیس اطلاعات غیردقیقی درباره تحقیقات از وی درباره پروده های فساد به رسانه های صهیونیستی درز داده است.

نتانیاهو در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: "اسرائیلی ها درک می کنند که حمله ای علیه من به راه افتاده است اما آینده نادرستی و پوچی آن را اثبات خواهد کرد. هیچ چیزی نخواهد بود".

اما پلیس رژیم صهیونیستی انتقادهای نتانیاهو را رد کرد و گفت که "ماموریت خود را طبق قانون انجام می دهد".

پلیس رژیم صهیونیستی افزود: "ما به سمت و سوی حملات بی اساس کشیده نخواهیم شد که هدف از آن اختلال در کار پلیس و متزلزل کردن مشروعیت حاکمیت قانون است".

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب گفت: پلیس قصد دارد که نتانیاهو را برای پنجمین بار متوالی برای تحقیق درخصوص پرونده های فساد احضار کند.

احضار نتانیاهو برای تحقیقات در اواخر ماه اکتبر جاری صورت خواهد گرفت و سه جلسه برای تکمیل اقدامات مربوط به پرونده های اتهامی مطرح شده علیه نتانیاهو درخصوص دریافت رشوه و خیانت در امانت برگزار خواهد شد.

در سایه همین پرونده های فساد و تحقیقات جاری علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، موشیه یعلون وزیر امنیت سابق این رژیم شنبه شب گفت که کار نتانیاهو تمام است.

وی در سخنانی افزود: "زمان آن رسیده است که اسرائیل نخست وزیر جدیدی داشته باشد. نتانیاهو دیگر صلاحیت ندارد که در پست خود به عنوان نخست وزیر باقی بماند".

پلیس رژیم صهیونیستی درحال بازجویی از نتانیاهو به اتهام فساد و رشوه خواری است.

چندی پیش شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشف اسناد جدیدی درباره فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و همسرش خبر داد.

این شبکه فاش کرد که نیروهای پلیس این رژیم یک سری فاکتور را از ارنون میلتشین بازرگان ثروتمند کشف و ضبط کرده اند که نشان می دهد خانواده نتانیاهو هدایایی به مبلغ میلیونها شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) از این فرد دریافت کرده است.

امنون ابراموویچ تحلیلگر سیاسی و نظامی بزرگ صهیونیستی در شبکه دوم تلویزیون این رژیم فاش کرده است که شک و شبهه اصلی در پرونده دریافت هدایا این است که نتانیاهو از ارنون میلتشن سیگارهای کوبایی مجلل به ارزش صدها هزار شیکل در طول هشت سال دریافت کرده است.

این شبکه افزود: دریافت این سیگارها به درخواست شخصی نتانیاهو بوده است.

در خبرها آمده است که نتانیاهو ماهیانه حدود ۱۵ هزار شیکل (۵ هزار دلار) سیگار می کشد و براساس گزارش یاد شده، دریافت هدایا محدود به نتانیاهو نبوده است بلکه "ساره" همسرس نتانیاهو نیز بطری های مشروبات الکلی دریافت کرده است که قیمت هریک از آنه حدود یکصد دلار است.

این در حالی است که چندی پیش گزارشی در روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" منتشر شد که طی آن نتانیاهو به تلاش برای امضای قراردادی با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به منظور دستیابی به یک پوشش ویژه خبری در جریان انتخابات سال ۲۰۱۴ متهم شد.

"آویا الف" وکیل صهیونیستی و مدیر سابق بخش اقتصادی دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی در گفتگویی تصریح کرد که اثبات صحت اتهامات وارده به نتانیاهو دلیلی خواهد بود بر اینکه او رشوه دریافت کرده است.

وی افزود: به موجب قانون اسرائیل، اقداماتی به منظور اثبات این جرم انجام خواهد شد و در صورت اثبات اتهامات، نتانیاهو مجرم شناخته می‌شود.

برپایه این گزارش، اگر اتهام دریافت رشوه نتانیاهو ثابت شود، به موجب قانون رژیم صهیونیستی، او باید ۱۰ سال زندانی شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس