کد خبر 786166
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
انصاری فرد

روز گذشته رقابت های باشگاهی در کشورهای مختلف برگزار شد که در یکی از این بازیها لژیونرهای ایرانی به مصاف هم رفتند و گلزنی کردند.

به گزارش مشرق، در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر تیم الخور به مصاف الغرافه رفت. در این دیدار که با نتیجه ۳ بر صفر به سود الغرافه به پایان رسید، سروش رفیعی بیست دقیقه برای تیمش بازی کرد. در حال حاضر، الخور با یک برد و یک تساوی در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

در هفته دهم رقابت لیگ بلژیک، شارلوا در خانه میزبان یوپن بود. کاوه رضایی بازیکن تیم ملی کشورمان در این بازی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد. این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی شد. در جدول رده بندی لیگ بلژیک، شارلوا با ۱۰ بازی (یک بازی بیشتر) و ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

روز گذشته در لیگ یونان دربی ایرانی ها برگزار شد؛ پانیونیوس در خانه میزبان المپیاکوس بود که در این بازی پرگل ۷ بار دروازه دو تیم باز شد. المپیاکوس با نتیجه ۴ بر ۳ این دیدار را به سود خود به پایان برد. کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان گل های دوم و سوم تیمش را در برابر تیم سابق خود به ثمر رساند. صحنه جالب پس از گلزنی انصاری فرد این بود که او پس از گلزنی برابر تیم سابقش، خوشحالی نکرد. در سوی دیگر میدان، مسعود شجاعی ضربه پنالتی تیمش را با یک ضربه چیپ به گل تبدیل کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در حال حاضر، تیم های المپیاکوس و پانیونیوس هر دو با کسب ۱۱ امتیاز از ۷ بازی در رده های چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

در رقابت های لیگ هلند، تیم هیرنفین با حضور ۹۰ دقیقه ای رضا قوچان نژاد در خانه اوترخت به میدان رفت؛ این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود اوترخت تمام شد. هم اکنون هیرنفین ۱۴ امتیازی، در رده ششم جدول قرار دارد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس