کد خبر 782565
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
گنجی

استخدام واژه"حیات نباتی"برای آینده برجام به فهم سرنوشت آینده آن بسیار کمک کننده است.خارج نشدن آمریکا از برجام وعدم اجرای آن همین معنا را می دهد. یعنی برجام هم هست و هم خاصیتی ندارد.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: استخدام  واژه"حیات نباتی"برای آینده برجام به فهم سرنوشت آینده آن بسیار کمک کننده است.خارج نشدن آمریکا از برجام وعدم اجرای آن همین معنا را می دهد. یعنی برجام هم هست و هم خاصیتی ندارد.

این اتفاق چگونه رخ می دهد؟

اول:تا بیست سوم مهر ترامپ ایران را متهم به نقض آن خواهد کرد اما از آن خارج نمی شود و به مصداق نقض هم ورود نمی کند.بدان  عمل هم نمی کند.

دوم:شرکت‌ها و بانک‌های اروپایی بصورت غیر رسمی از سوی آمریکا تهدید می شوند که یا باید با اقتصاد و بانک و بندر ما کارکنید یا ایران و به صورت طبیعی آنها اقتصاد آمریکا را ارجح می دانند.چون این شرکت‌ها و بانک‌ها خصوصی هستند دست دولت‌های اروپایی هم بسته است.

سوم:منظور ترامپ  از نقض برجام توسط ایران اقدامات هسته‌ای نیست بلکه موشکی و حمایت از حزب الله است.بنابراین بدون اینکه ایران را تحریم هسته ای کند بسوی تحریم موشکی و تروریسم  پیش می رود و  ایران نیز نمی تواند آن را نقض برجام بداند.

چهارم:آمریکا در فردای تحریم های جدید، منتظر گرایش ایران به مذاکرات غیر هسته ای می ماند تا بتواند امنیت صهیونیست ها  را تضمین کند

نتیجه :برجام مانند انسان فلج اما زنده و روی ویلچر می ماند که نه تنها کاری ازش نمی آید که باید برای حفظ آبرو هرروز چیزی در گلویش ریخت که لااقل نفس بکشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
    6 1
    دیگه باید دستگاه هارو ازش جدا کنید و بقیه اعضاشو اهدا کنید
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
    1 1
    شما تمام زور خودتونو بزنین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس