کد خبر 776671
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
قاتل

پسر دانشجو که متهم است یکی از بستگانش را در پاساژ حضرتی بازار تهران به قتل رسانده در بازجویی‌ها مدعی شد مقتول به همسر برادرش نظر داشته است.

به گزارش مشرق، پسر دانشجو که متهم است یکی از بستگانش را در پاساژ حضرتی بازار تهران  به قتل رسانده در بازجویی‌ها مدعی شد مقتول به همسر برادرش نظر داشته است.

ساعت۸ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار از مرگ مشکوک مرد جوان در بیمارستان اشرفی اصفهانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی روی تخت بیمارستان با جسد خونین پسر ۲۱ ساله‌ای به نام اردشیر روبه‌رو شد که با ضربات متعدد چاقو جان باخته بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول که نگهبان انبار کفشی در بازار حضرتی حوالی مولوی است، ساعت ۶ صبح با یکی از بستگانش به نام حمید ۲۳ ساله درگیر شده است که در جریان آن با ضربات چاقوی حمید به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود که ساعتی بعد بر اثر خونریزی شدید در بیمارستان فوت می‌کند.

تحقیقات میدانی حکایت از این داشت قاتل و مقتول هر دو اهل شهرستان کوهدشت استان لرستان و مجرد هستند و از قبل با هم اختلاف داشته‌اند.  مأموران همزمان با ادامه تحقیقات در بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه دریافتند لحظه حادثه حمید به محل کار مقتول که یک انباری در پاساژ حضرتی است، رفته و بعد از نواختن زنگ انباری وقتی اردشیر جلوی در می‌آید ناگهان با چاقو به وی حمله، او را به شدت زخمی و در ادامه هم فرار می‌کند. 

در حالی که تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شده بود، مأموران دریافتند قاتل ساعتی بعد از حادثه به اداره پلیس رفته و خودش را تسلیم کرده است.

متهم که دانشجوی یکی از دانشگاه‌های تهران بود، در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل اردشیر گفت: اردشیر از بستگان ما بود. مدتی بود به رفتارهای اردشیر مشکوک بودم و احتمال می‌دادم او با همسر برادرم ارتباط دارد. رفتارهای او مرا همیشه آزار می‌داد تا اینکه تصمیم گرفتم، از او انتقام سختی بگیرم. اردشیر در تهران کار می‌کرد و من هم دانشجوی یکی از دانشگاه‌های تهران بودم که برای پیگیری کارهایم به تهران آمدم و تصمیم گرفتم به محل کار اردشیر بروم و او را ادب کنم. صبح روز حادثه چاقویی تهیه کردم و به محل کار او رفتم و با چاقو او را زخمی کردم. وقتی او غرق در خون نقش بر زمین شد، خیلی ترسیدم و از محل گریختم، اما ساعتی بعد پشیمان شدم و به اداره پلیس رفتم و خودم را معرفی کردم.

متهم به دستور قاضی منافی‌آذر برای بازجویی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    7 10
    دیوانه .
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    24 10
    راه حل اصغر فرهادی: بی غیرت باشید و نگران روابط نوامیستان با مردان نامحرم نباشید. فروشنده ناموس باشید تا خشونت صورت نگیرد!
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    5 5
    آقا یک مرکز برای تخلیه نیاز های ج ( حلال)راه اندازی کنید تا جوانان بیکار به سمت کج نروند که اگر رفتند هم گردن خودشون نیست به گرسنه نمی توانی بگویی چه بخور چه نخور همه اش گردن مسولین است چه این دنیا چه آن دنیایی که مسولین از وجودش خودشون رو به آن راه زده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس