کد خبر 759560
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰
قتل

مرد معتادی که خرده فروش مواد مخدری را به خاطر گرانفروشی به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از شامگاه شنبه ۲۴‌مهرماه سال قبل، همزمان با قتل مرد قاچاق فروشی به نام حسن به دست مرد معتادی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

آن روز، قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل تهران وقتی در محل حادثه حاضر شد، دریافت ساعتی قبل مرد ۴۴ ساله معتادی به نام محمد در پارک پمپ بنزین حوالی مسعودیه با مقتول درگیر شده و او را با چاقو هدف قرار داده که در نهایت مقتول در بیمارستان رازی به کام مرگ می‌رود.

همزمان با ادامه تحقیقات مأموران یک روز بعد موفق شدند قاتل فراری را دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل حسن گفت: هشت‌سال قبل عاشق دختری به نام آتوسا شدم. پدرش با ازدواج ما مخالفت کرد و همین موضوع باعث افسردگی من شد و به اعتیاد روی آوردم و زندگی‌ام را سیاه کردم.

الان هشت‌سال است مواد مصرف می‌کنم و شیشه‌ای هستم. من سماور ساز بودم، اما اعتیاد مرا زباله جمع کن و کارتن خواب کرد. وی درباره حادثه گفت:

من و مقتول بچه یک محل هستیم. چندین سال است که او و دوستش در محل مواد می‌فروشند و من هم از آنها مواد می‌خرم. شب حادثه مقداری زباله فروختم و تصمیم گرفتم با پولش مواد تهیه کنم، به همین دلیل در پارک به سراغ مواد فروش رفتم.

مرد مواد فروش همراه مقتول در پارک بودند. وقتی به دوستش پول دادم، مقتول گفت مواد گران شده است و باید پول بیشتری بدهم. به مقتول اعتراض کردم و به طرف دوستش رفتم تا مواد بگیرم که او راه مرا سد کرد و با هم درگیر شدیم.

مقتول با کاتر به من حمله کرد که من هم چاقویم را از جیبم بیرون آوردم و یک ضربه به بازویش زدم. او دوباره به من حمله کرد که پایم در چاله افتاد و زمین خوردم و مقتول روی من افتاد و چاقو به گردنش برخورد کرد. پس از حادثه از ترس به حاشیه شهر رفتم و در بیابان‌ها خوابیدم تا اینکه شب بعد، دوباره برای خرید مواد به پارک آمدم که مأموران مرا دستگیر کردند.


قاضی مدیر روستا پس از تحقیقات تکمیلی، کیفرخواست قاتل را به اتهام قتل عمد حسن صادر کرد. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس