کد خبر 769504
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۵
قتل

مدیر یک استودیو ضبط صدا با شلیک شش گلوله در محل کارش به قتل رسید.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۷:۴۵ ‌ روز پنج‌شنبه مردی سراسیمه با اداره پلیس تماس گرفت و گفت یکی از دوستانش در محل کار با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

لحظاتی بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۲ یافت‌آباد در محل حادثه که استودیو ضبط صدایی در حوالی کلانتری بود، حاضر شدند.

 مأموران در اتاق ضبط صدا با جسد غرق در خون پسر ۳۲‌ساله‌ای به نام پیمان روبه‌رو شدند که با شلیک چند گلوله به قتل رسیده بود.

بدین ترتیب مأموران، حادثه را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و قاضی منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حادثه به تحقیق پرداختند.

نخستین بررسی‌ها نشان داد پسر جوان با شلیک شش‌گلوله در اتاق ضبط صدا که مجهز به عایق ضد صدا است به کام مرگ رفته است. همچنین مشخص شد وی همراه یکی از دوستانش مالک این استودیو هستند و در کار ضبط صدا و موسیقی فعالیت دارند.

دوست مقتول که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: استودیو متعلق به من و پیمان است.

ما دو نفر در کار ضبط صدا و موسیقی هستیم. امروز پیمان برای انجام کاری از من زودتر به استودیو آمده بود. لحظاتی قبل وقتی وارد استودیو شدم با جسد خونین دوستم روبه‌رو شدم و بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفتم.
در حالی که نخستین معاینات پزشکی قانونی در محل حادثه حکایت از این داشت که مقتول ساعتی قبل به قتل رسیده‌است، قاضی منافی‌آذر دستور داد جسد برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شود.

تحقیقات برای برملا کردن راز این حادثه و شناسایی عامل یا عاملان قتل از سوی کارآگاهان جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس