کد خبر 775226
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵
 نامزدهای صدر اعظمی آلمان

نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات در آستانه انتخابات پارلمانی، با وجود نتایج بد نظر سنجی‌ها درباره حزبش، همچنان درباره پیروزی حزب خود ابراز امیدواری کرده است.

به گزارش مشرق، "مارتین شولتز"، نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات چند روز مانده تا انتخابات پارلمانی آلمان با وجود نتایج بد نظر سنجی ها درباره حزبش، همچنان به پیروزی در انتخابات امیدوار است.

شولتز بر این عقیده است که روح هماهنگی و قاطعیت و مبارزه حزبش از طرف رای دهندگان پاداش خود را خواهد گرفت.

شولتز تاکید کرد که من سر خم نمی کنم و به رویکرد خود ادامه می دهم. تنها کسی که مبارزه می کند از انتخاب کنندگان احترام دریافت می کند. وی تاکید کرد که تا روز انتخابات از ادعای خود برای صدر اعظمی آلمان عقب نشینی نمی کند. شولتز همچنین گفت که وی مردی با اصول اساسی است و به دلیل چند نظر سنجی به مردی تاکتیکی تبدیل نمی شود.

نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات از تمرکز مبارزات انتخاباتی خود بر وعده های عدالت اجتماعی حمایت کرده و آموزش، بازنشستگی، مسئله اجاره و خانواده را از اولویت های شهروندان آلمانی دانست.

وی همچنین این انتقاد را به صدر اعظم آلمان وارد کرد که با سبک سیاسی خود به دموکراسی آسیب می رساند و چنین رویکردی را برای یک صدر اعظم غیر قابل قبول ارزیابی کرد.

نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات، صعود حزب افراطی جایگزینی برای آلمان به رای بالای ۵ درصد را نگران کننده دانسته و تاکید کرد که ورود این حزب به پارلمان آلمان یک نقطه عطف در تاریخچه جمهوری فدرال آلمان و یک رسوایی برای کشور ما خواهد بود. اعتبار ما در دنیا به این ترتیب به شدت آسیب خواهد دید.

انتخابات پارلمانی آلمان در ۲۴ سپتامبر (دوم مهر ماه) برگزار می شود و در این انتخابات شولتز و مرکل بر سر تصاحب کرسی صدر اعظمی با هم رقابت خواهند کرد. اکثر نظر سنجی ها از پیشتازی چشمگیر مرکل و حزبش نسبت به مارتین شولتز و حزب سوسیال دموکرات خبر می دهند و اکثر شهروندان آلمانی خواهان صدر اعظمی مجدد مرکل هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس