کد خبر 773597
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
سیدهادی بهادری

عضوکمیسیون عمران مجلس گفت: در جریان جلسه رای اعتماد به آقای آخوندی هیچ برنامه‌ای از سوی او در رابطه با ایمن‌سازی جاده‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای دیده نشد.

 به گزارش مشرق، سید هادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حوادث جاده‌ای روزهای گذشته که منجر به فوت و مجروحیت تعدادی از هموطنانمان شده، اظهار داشت: حوادث اخیر نشان داد که جاده‌های ما از نظر ایمنی با مشکلات جدی روبه رو است که این موضوع قطعا در اولین فرصت پس از تعطیلات مجلس در دستور کار کمیسیون عمران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اولین اقدام ما در کمیسیون عمران این است که با دعوت از مسئولان وزارت راه، سوالات جدی درباره برنامه‌های این وزارتخانه به منظور ایمن‌سازی جاده‌های کشور داشته باشیم. همچنین الزام وزارت راه مبنی بر رعایت برخی دستورالعمل‌ها  از جمله سن، مهارت و آمادگی راننده و  وسیله نقلیه در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد. البته در بحث کیفیت جاده‌ها و خودروهای تولیدی در کشور نیز مشکلات جدی وجود دارد که مسئولان ذی‌ربط باید هرچه زودتر فکری به حال این مشکلات کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در سالهای گذشته خاطرنشان کرد: با وجود آنکه آمار تلفات جاده‌ای در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته از 25هزار نفر به 16 هزار نفر کاهش یافته اما هنوز آمار تلفات جاده‌ای در کشور  به ویژه در حمل‌ونقل عمومی با میانگین‌های جهانی اختلاف زیادی دارد.

بهادری با بیان اینکه متاسفانه در جریان جلسه رای اعتماد به آقای آخوندی هیچ  برنامه‌ای از سوی او در رابطه با ایمن‌سازی جاده‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای  دیده نشد، تصریح کرد:  گستردگی وظایف وزارت راه یکی از دلایلی است که باعث شده تا مسئولان این وزارت‌خانه نتوانند آنطور که انتظار می‌رود در بحث ایمن‌سازی جاده‌ها اقدامات موثر و ملموسی انجام دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس