کد خبر 773524
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
اولین تصاویر از سقوط مرگبار اتوبوس مسافربری به دره آبعلی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه باید درباره حوادث جاده‌ای و وضعیت ایمنی جاده‌ها توضیح دهد.

 به گزارش مشرق، محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری که بامداد امروز در جاده جاجرود رخ داد، اظهار داشت: بسیاری از حوادث جاده‌ای به دلیل ناایمن بودن جاده‌های کشور رخ می‌دهد.

وی با اشاره به حادثه حوادث جاده‌ای در چند روز گذشته خاطرنشان کرد: 11 روز پیش حادثه‌ای برای دانش‌آموزان هرمزگانی رخ داد و 7 دانش‌آموز جان خود را از دست دادند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بسیاری از حوادث جاده‌ای که منجر به فوت هموطنان‌مان می‌شود ناشی از ناایمن بودن جاده‌های کشور و عدم نظارت مناسب بر سیستم حمل و نقل کشور است، گفت: باید چاره‌ای برای وضعیت جاده‌ها اندیشید و با این وضعیت جاده‌ها، در آینده باز هم شاهد این‌گونه حوادث خواهیم بود.

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه فوت 18 نفر و قطع عضو شدن 2 دانش‌آموز طی 11 روز نشان از وجود نقص در سیستم حمل و نقل کشور است، تصریح کرد: کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی، حادثه سقوط اتوبوس را بررسی کرده و از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دعوت خواهیم کرد تا در مورد حوادث جاده‌ای اخیر توضیح دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    1 0
    وزیر راه باید استیضاح شود.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    1 0
    متاسفانه در کشور ما با خودرویی مثل پراید با ایمنی صفر درصد و وضعیت جاده ها آنچنانی همه را در عوامل انسانی جستجو می کنیم .آقایانی چون لاریجانی ها هم باید پاسخگو باشند.کدام نماینده مردم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس