image_2017-09-02_22-19-58.jpg

پس از این که داعش با ضد حملاتی سنگین توانست عقیربات را اشغال کند، جنگنده های روسی و سوری حملات را چند برابر کردند.

 به گزارش مشرق، عصر روز گذشته پس از این که عناصر تروریستی داعش با ضد حملاتی سنگین توانستند شهر عقیربات، مهم ترین پایگاه خود را در شرق استان حماه دوباره اشغال کنند، جنگنده های روسی و سوری  وارد عمل شدند و حملات را چند برابر کردند.

جنگنده ها در این حملات به شدت مواضع تروریست های داعش را در شهر عقیربات و مناطق حومه هدف قرار دادند تا راه برای ورود نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه به این شهر باز شود. در نهایت شب گذشته به ده دلیل حجم سنگین آتش جنگنده ها، تعداد زیادی از عناصر تروریستی شهر عقیربات را تخلیه کردند و فقط تعدادی محدودی از آنان در شهر باقی ماندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

به گزارش مشرق، همزمان با حملات جنگنده ها، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه از حومه شهرک «جب الرمان»، وارد شهر عقیربات شدند و توانستند عناصر تروریستی باقی مانده در شهر را در عملیاتی دقیق در مرکز شهر محاصره کنند.

در این عملیات، موضع عناصر تروریستی محاصره شده به شدت هدف قرار گرفته شد و پس از درگیری های چند ساعته در نهایت اوایل صبح امروز شهر عقیربات به طور کامل به کنترل نیروهای متحد درآمد؛ در جریان درگیری ها تمامی عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند اما به دلیل متلاشی شدن اجساد، تعداد آنان قابل شمارش نیست.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

از ساعتی قبل نیز عملیات برای پاکسازی شهر عقیربات از مین ها و تله های انفجاری کار گذاشته شده شروع شده  و گروهی دیگر از نیروها عملیاتی درصدد هستند به سوی شهرک های حومه از جمله « تعامیه، حماده العمر» و مزارع حومه پیشروی کنند تا کمربند امنیتی شهر تکمیل شود.

به گزارش مشرق، با پاکسازی شهر عقیربات، مهم ترین پایگاه تروریست های داعش در شرق استان حماه و شمال استان حمص، سایر عناصر تروریستی در مناطق حومه باید خود را برای تسلیم کردن به نیروهای جبهه مقاومت آماده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    47 3
    رحم نکنید. آمریکا را ناامید کنید.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    38 2
    همه رو بکشید
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    7 17
    سایت وزین مشرق بنده یک بار نوشته بودم که منبع اخبار را قرار دهید. الان می بینیم که خبر شبکه المیادین را به نقل از خودتان قرار می دهید. توقع اخلاق حرفه ای از شما داشتم
    • مدافع حرم US ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
      10 4
      ما تا یادمون هست خود مشرق منبع شده برای سایر رسانه ها و خیلی جلوتر از خبرگزاری های دیگه هست. داداش تو رقابت شدید رسانه ای اگر بخوان منبع لو بدن که من و شما میشیم رقیب مشرق. مهم اینه اخبارشون درسته. دیروز صبح دیدم خبر زدن وارد شرق عقیربات شدند و با بقیه رسانه ها چک کردم درست بود. حتی بعدش خبر عقب نشینی زدن. دیشب که خیلی رسانه ها خبر آزادی زدن مشرق نزد.مشخصه خوب دارند خدایی کار می کنند.البته ایراد هم زیاد دارند بعضی مواقع تو گزارش ها توهم می زنند.والا من جایی نقشه های به این دقیق و واضحی ندیدم اگر شما دیدی به ما بگو. دارن گزارش کوچه پس کوچه های شرق حماه میدن. من یک تشکر حسابی باید از مدیریت سایت بکنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس