۲.jpg

در جریان عملیات نیروهای متحد در حومه شهر عقیربات، خسارت های سنگینی به تروریست های داعش وارد آمد و 40 کیلومتر مربع از مناطق آلوده پاکسازی شد.

 به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت علیه عناصر تروریستی داعش در حومه شهر راهبردی عقیربات با تمام قدرت ادامه دارد و پیشروی های جدیدی در این محور صورت گرفت.

نیروهای متحد در  عملیات جدید با عقب راندن عناصر تروریستی داعش توانستند امنیت حومه شهر عقیربات را تا حدود زیادی تامین کنند و بخش دیگری از مناطق آلوده را به کنترل خود درآورند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

نیروهای سوری و مقاومت همچنین با حملات سنگین علیه تروریست ها توانستند پس از درگیری های نفس گیر، مناطق«  قنبر، مسعده، حماده عمر و مزارع قنبر» را به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان این درگیری ها 60 تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و عملیات برای پاکسازی مناطق از مین ها و تله های انفجاری کار گذاشته شده ادامه دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده به سوی مناطق « طوبیه، رسم الضبعه، رسم الاحمر، ابورمال، سوحا و رسم العوابد» حرکت خواهند کرد.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

در صورت پاکسازی این مناطق، تروریست های داعش در بخش شرقی این محور در مساحت نزدیک به 900 کیلومتر مربع محاصره می شوند.

به گزارش مشرق، در جریان عملیات نیروهای متحد در حومه شهر عقیربات، خسارت های سنگینی به تروریست های داعش وارد آمد و 40 کیلومتر مربع از مناطق آلوده پاکسازی شد؛ تروریست های داعش در شرق استان حماه و شمال استان حمص در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 500 کیلومتر مربع در محاصره هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    30 2
    ان شااله پیروزی های بزرگتر در راه است
    • مجید IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
      13 1
      ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس