نقشه حماه.jpg

درگیری ها در حومه شهرک های آزاد شده ادامه دارد و نیروهای متحد درصدد هستند مواضع خود را در این مناطق تثبیت کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از پاکسازی ۶۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده در شرق شهر عقیربات و تثبیت مواضع در روستای «حماده العمر» ( جنوب غرب عقیربات)، عملیاتی را در غرب منطقه علیه عناصر تروریستی داعش آغاز کردند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های نفس گیر چند ساعته در نهایت توانستند، شهرک های « ابودالی و کوکب سوید» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند؛ در جریان این درگیری ها ۳۰ تن از تروریست ها از پای درآمدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

درگیری ها در حومه شهرک های آزاد شده ادامه دارد و نیروهای متحد درصدد هستند مواضع خود را در این مناطق تثبیت کنند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، امنیت شهر عقیربات از محور غربی هم به طور کامل تامین می شود.

به گزارش مشرق، نیروهای سوری و مقاومت در روزهای گذشته موفق شده اند امنیت شهر عقیربات را از محورهای غرب، شرق و شمال تامین کنند و با پاکسازی روستای « وادی الادام» امنیت این شهر از محور جنوب هم تکمیل می شود.

در حال حاضر، تنها حومه غربی و جنوبی شهر عقیربات آلوده به تروریست های داعش است که شامل چند کوهستان، خط انتقال گاز، روستا و مناطق ناهموار می شود. از شمال استان حمص هم خبر می رسد، نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده ها، عملیاتی را علیه مواضع عناصر تروریستی داعش انجام دادند و توانستند پس از درگیری های چند ساعته، روستاهای « رسم الحمیده و هبره غربی» را در شرق منطقه جب الجراح پاکسازی کنند؛ در جریان این درگیری ها هم ۴۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    47 1
    مثل این که محاصره فرودگاه دیرالزور در حال شکستن است.
  • بی نام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    4 0
    با محاصرهء این حرومزاده ها باید راه فرار آنها را بست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس