آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه

آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، درگیری های سنگین میان نیروهای متحد و عناصر تروریستی داعش در محورهای مختلف عملیاتی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، درگیری های سنگین میان نیروهای متحد و عناصر تروریستی داعش در محورهای مختلف عملیاتی همچنان ادامه دارد.


صبح امروز، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های چند ساعته توانستند از محور شرقی وارد شهر عقیربات، مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی داعش در شرق استان حماه شوند اما موفق به تثبیت کامل مواضع نشدند.


خبرها حاکیست، عناصر تروریستی داعش ساعاتی قبل ضد حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای متحد در شرق شهر عقیربات انجام دادند تا مناطق آزاد شده را دوباره اشغال کنند.


تروریست ها در گام نخست با چند خودروی انتحاری، مواضع نیروهای متحد را هدف قرار دادند و پس از درگیری های چند ساعته توانستند شرق شهر عقیربات را دوباره اشغال کنند.


به گزارش مشرق، پس از عقب نشینی نیروهای متحد از محور شرقی شهر عقیربات، درگیری ها در حومه منطقه «جب الرمان» به شدت ادامه دارد.


یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد؛ نیروهای متحد درصدد هستند تا ساعتی دیگر با پشتیبانی جنگنده های روسی و سوری عملیات بازپس گیری شرق شهر عقیربات را با تمام قدرت انجام دهند.


در حال حاضر، جنگنده های روسی و سوری با انجام عملیات پیش مقدماتی، در حال هدف گیری مواضع گروه تروریستی داعش در  داخل شهر عقیربات و حومه هستند.


از محور شمالی هم خبر می رسد نیروهای مقاومت مستقر در دو شهرک «قسطل وسطانی و قسطل غازی» در حال پیشروی به سمت شهرک های «حانونه و فخر و جب زعتر» هستند؛ در صورتی که نیروها بتوانند شهرک حانونه را به کنترل خود درآورند، تروریست های داعش در شهرک های «هداک، ترکمانیه، رسم الصوانه، بئر فویران » محاصره می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    4 2
    ارتش سوريه به روحيه نياز داره اين كار از طريق استفاده از موشك و يا پهپاد ها و رسانه ايي كردن آنها بايد انجام شود
  • ا IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    1 1
    چطور پس گرفتن,باید در خیابانها و مسیرهای ماشین رو که دید دارن مانع قرار بدن و با مین زمینی مسیر را ببندن و با تیربار وضد زره پشتیبانی کنند اگر وسیله ای مثل بولدوزر برای کندن اسفالت و درست کردن خندق برای گیر کردن ماشینها باشد بهتر و خارج از شعاع انفجار مستقر شوند و بعد از جایگیری و تثبیت مواضع به پیشروی دست بزنند و هر منطقه یا خیابان را گرفتن همینگونه الا اخر عمل کنند,همزمان شهرکهای ابورمال,ابوحنایا و ابو جبیلات بمباران شود
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    13 13
    من در کف این مقاومت های داعشم...عجیب مقاومت می کنند.هههههه
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
      7 8
      تو در کف نفاق خودت باش داعشی
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
      4 1
      داعشی ها ایدئولوژیک می جنگند مثل سایر ایدئولوژی ها ( چه صحیح و چه نادرست) پس از یک سال از انقلاب اکتبر محدوده حاکمیت دولت شوراها به مسکو، پطروگراد و تزاریسین (ولگوگراد فعلی) محدود شد ولی این کمونیست های خداناباور بودند که موفق شدند سفیدها ارتدوکس و حامیان کاتولیک و پروتستان شان را شکست دهند و حکومت خویش تثبیت کردند. چرا که آنها برای تفکراتشان می جنگیدند. ولی آیا تفکرشان صحیح بود و با منطق انسان و خلقت شبیه بود؟ قطعا خیر... چرا که پس از 75 سال فروپاشید. بدون شلیک یک گلوله. در مورد داعش نیز همین گونه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس