کد خبر 768564
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
روزبهانی

تنها نماینده بوکس در المپیک برزیل گفت: برای دیدن دوستانم راهی تمرینات بچه‌های تیم ملی جوجیتسو شدم و یک جلسه کنار آنها تمرین کردم، اصلا این تمریناتم ربطی به حضورم در مسابقات MMA ندارد.

به گزارش مشرق، احسان روزبهانی در واکنش به این سوال که حضور شما در تمرینات جوجیتسو شایعاتی را به وجود آورده مبنی بر اینکه شما هم گویا در تلاش هستید تا در مسابقات MMA شرکت کنید و آیا این موضوع صحبت دارد یا خیر، گفت: هیچ کسی احسان روزبهانی را نمی‌تواند از بوکس جدا کند، من فقط برای دیدن دوستانم راهی تمرینات بچه‌های تیم ملی جوجیتسو شدم و یک جلسه کنار آنها تمرین کردم،  اصلا این تمریناتم هیچ ربطی به حضورم در مسابقات MMA ندارد. در واقع علاقه‌ای ندارم که در MMA فعالیت کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در حالا حاضر تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم. با توجه به تعطیل بودن اردوی تیم ملی بوکس هر بوکسوری به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. به صورت منظم تمریناتم را انجام میدهم تا از اوج آمادگی فاصله نداشته باشم. 

روزبهانی در مورد منصوب شدن افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس گفت: داوری مدیر خوبی است، تجربه مدیریت در ورزش را در کارنامه خود دارد. خوشبختانه در این مدت کوتاهی که آمده اطلاعات خوبی را کسب کرده و قطعا می‌تواند فدراسیون را مدیریت کند. امیدوارم بوکس هم هرچه زودتر سر و سامان بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما حضور اکبر احدی در راس تیم ملی بوکس مفید است یا خیر، گفت: احدی کارنامه مشخصی در تیم ملی بوکس ایران دارد. او نسبت به مربیان دیگر که در راس تیم ملی بوده‌اند یک سر و گردن بالاتر از همه بوده است و نتایج خوبی را با بوکس کسب کرده است. هر زمانی که احدی هدایت تیم ملی بوکس را برعهده گرفته بوکس نتایج خوبی را به دست آورده است، امیدوارم که احدی دوباره همکاری خود را با فدراسیون اعلام کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس