بوکس

درحالی که جذب سرمربی کوبایی برای تیم ملی بوکس یکی از بهترین تصمیم‌های تاریخ فدراسیون بوکس بود، یک آقازاده به فدراسیون پیشنهاد داده مربی باشگاهش را سرمربی کنند!

به گزارش مشرق، وضعیت فدراسیون بوکس ایران بحرانی تر از قبل شده است و سرپرست جدید که گفته می شد تنها برای حفظ آرامش و برگزاری مجمع به این فدراسیون آمده پس از تعطیلی همه برنامه های در حال اجرای فدراسیون، جلسات متعدد روزانه و شبانه ای برگزار می کند که احتمال حضور وی در انتخابات فدراسیون را قدرت می بخشد.

افشین داوری که به محض حضور در فدراسیون بوکس اردوی اثرگذار تیم ملی کوبا در ایران را کنسل کرد مدتی بعد تمرینات ملی پوشان بوکس را هم به بهانه بهتر شدن شرایط تعطیل  و در جدیدترین اقدام پایان همکاری با دبیر فدراسیون را اعلام کرد تا پیام های معناداری به خانواده بوکس منتقل کند. پیام هایی که حکایت از برنامه ریزی وی برای انتخابات آتی دارد.

در این بین یکی از پرحاشیه ترین قطب های فدراسیون بوکس، تیم ملی بزرگسالان این رشته بود که مدتها به میدان درگیری مربیان داخلی تبدیل شده بود. مدتی پیش فدراسیون ناطق نوری در بهترین تصمیم خود یک سرمربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان جذب کرد.

اتفاقی که سایه حواشی را از تیم ملی برداشت و شائبه حضور نورچشمی ها در تیم ملی را کمرنگ کرد. حالا داوری در ادامه تصمیمات خود و در پی مشورت با تنها عده معدودی از مخالفان ناطق نوری قصد دارد تا با سرمربی کوبایی قطع همکاری کند.

در این میان زمزمه های سفارش یک مربی داخلی از سوی یکی از آقازاده‌ها به گوش می رسد. ظاهرا این سرمربی در باشگاه ورزشی آقازاده معروف مربیگری می کند و به تازگی به داوری نیز توصیه شده وی را جایگزین مربی خارجی کند. هرچند سرپرست جدید عنوان می کند که هر تصمیمش از دل کمیته فنی بیرون می آید!

استفاده از نیروهای داخلی و با تجربه در هر رشته ورزشی یکی از ملزومات است اما تجربه نشان داده این اقدام در فدراسیون بوکس پاسخ معکوس می دهد چرا که با روی کار آمدن یک مربی داخلی باید منتظر شعله گرفتن آتش اختلافات عمیق و ریشه ای در بوکس باشیم. اتفاقاتی که دودش هم به چشم بوکس می رود و هم به چشم سرپرست تازه وارد!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس