سجاد محرابی

بوکسور سابق تیم ملی گفت: تصمیم داشتم در مسابقات MMA فعالیت کنم، اما وقتی با چند نفر از دوستانم که در این رشته اطلاعات کافی دارند مشورت کردم منصرف شدم.

به گزارش مشرق، سجاد محرابی در مورد رفع محرومیت وی برای حضور در مسابقات آماتور، گفت: سال گذشته در سازمان حرفه‌ای بوکس که زیرنظر آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) نیست، مبارزه کردم  و به همین دلیل متأسفانه به مدت 6 ماه از فعالیت در بوکس آماتور محروم شدم. در آن مقطع فدراسیون حضورم در مسابقات حرفه‌ای را به فدراسیون جهانی اطلاع داد و برای من دردسر درست کرد و ما را حسابی گرفتار این ماجرا کرد، اما خوشبختانه پس از طی شدن زمان محرومیت در حال حاضر می‌توانم در بوکس آماتور فعالیت کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که آیا در مسابقات قهرمانی کشور مبارزه خواهی کرد یا خیر، گفت: متأسفانه مشکلات ما در بوکس یکی، دو تا که نیست، مشکلات محرومیتم حل شده، اما در حال حاضر با هیأت بوکس استان لرستان اختلاف‌نظر شدیدی دارم و این اختلاف‌نظر تبدیل به یک معضل بزرگ شده و به احتمال فراوان در مسابقات قهرمانی کشور حضور نخواهم داشت، اما پیگیرم تا این مشکلم حل شود تا در قهرمانی کشور شرکت کنم.

بوکسور سابق تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود در مورد تغییراتی که در رأس فدراسیون بوکس ایجاد شده است، گفت: ناطق نوری زودتر از این باید از بوکس می‌رفت من برای او ارزش زیادی قائل هستم. درست است که او در ابتدای مدیریت خود در فدراسیون بوکس کارهایی را برای این رشته انجام داده است، اما در ادامه راه هیچ کار مفیدی برای بوکس انجام نداده بود. در حال حاضر افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده که امیدوارم او به مشکلات بوکس رسیدگی کند. یک نکته را باید اشاره کنم اگر قرار باشد داوری مدیریتش مثل ناطق نوری باشد او نیز نمی‌تواند موفق باشد.

محرابی در پاسخ به این سؤال که آیا از نظر شما ادامه همکاری با مربی کوبایی به سود بوکس است یا خیر، گفت: خیمنز مربی کوبایی آمد و یک برنامه برای تیم ملی بوکس داد و از مسئولان فدراسیون خواست که برنامه‌های ارائه شده اجرا شود. حضور در تورنمنت، اردوهای منظم و ... از برنامه‌هایی بود که او از فدراسیون درخواست کرده بود. خیمنز پیش از اینکه به ایران سفر کند تصور می‌کرده بوکس ایران به صورت حرفه‌ای پیگیری می‌شود و تمام بوکسورها شبانه‌ روز در اردوها فعالیت می‌کنند اما وقتی به ایران آمد تازه متوجه شد که بوکس ایران خیلی وقت است که تعطیل شده است. هر فرد دیگری جای او بود بوکس را رها می‌کرد و می‌رفت، اما او گویا از شرایط راضی است و مانده است. وضعیت بوکس ایران هم با یک سال و دو سال درست نمی‌شود بوکس باید از پایه درست شود و در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ما اعزام‌های مکرر داشته باشند تا بوکسورهای ما پس از کسب تجربه مقابل بوکسورهای خارجی به اوج آمادگی برسند.

بوکسور سابق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که مدتی پیش مباحثی در مورد شما مطرح شده بود، مبنی بر اینکه تمایل دارید در مسابقات MMA فعالیت کنید، آیا این موضوع صحت داشت، گفت: تصمیم داشتم در مسابقات MMA فعالیت کنم اما وقتی با چند نفر از دوستانم که در این رشته اطلاعات کافی دارند مشورت کردم منصرف شدم. کلاس کاری که در بوکس وجود دارد در MMA دیده نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا شما با امیر علی‌اکبری نیز تمریناتی داشته‌اید آیا این موضوع صحت داشت، گفت: امیر علی‌اکبری قهرمان کشتی جهان است او برای حضور در مسابقات MMA اسپانسر دارد و این موضوع خیلی به رشد او کمک می‌کند. من هم برای حضور در این مسابقات نیاز به حمایت اسپانسر دارم. من یک مدتی را هم با امیرعلی اکبری تمرین می‌کردم، اما با توجه به مشورتی که با دوستانم داشتم از ادامه فعالیت در این راه منصرف شدم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس