کد خبر 768239
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
راموس

مدافع تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیایی از مدافع بارسلونا حمایت کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، آس، سرخیو راموس که در اردوی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا به سر می‌برد در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مدافع ‌اسپانیایی درباره بازگشت داوید ویا به تیم‌ ‌ملی گفت‌: همه شگفت‌زده شدند ولی اتفاق خوبی است. او روح جوانی دارد و مشتاق گلزنی است. باعث خوشحالی است که چنین بازیکنانی حضور دارند. من رابطه خوبی با ویا دارم. سال‌های خوبی را در کنار هم گذارندیم. او مهاجم بزرگی است.

"لاروخا" (تیم ملی اسپانیا) شنبه هفته‌ آینده در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سانتیاگوبرنابئو به مصاف ایتالیا می‌رود. پیروز این دیدار به احتمال فراوان صدرنشین خواهد شد و به صورت مستقیم به جام جهانی راه خواهد یافت. راموس درباره این بازی گفت‌: می‌خواهیم هواداران از ما حمایت کنند. بازی سخت و نزدیکی خواهد بود. مشتاق انجام بازی خوب هستیم. این برنامه کاملی برای رویایی با ایتالیا است. هواداران نباید نه جرارد پیکه و نه دیگر بازیکن تیم‌ ‌ملی را هو کنند. همیشه باید به بازیکنانی که از پرچم و کشورمان دفاع می‌کنند احترام گذاشت. پیکه هم جز آن‌هاست.

مدافع رئال مادرید درباره مارکو آسنسیو اظهار کرد: او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و بازی متفاوتی به نمایش می‌گذارد. او خیلی جوان است و باید او را آرام گذاشت. آسنسیو هوش ذاتی دارد و خیلی خوب است چنین بازیکنانی در مادرید حضور دارند. زین‌الدین زیدان دوست دارد در ترکیب تغییر ایجاد کند. او این کار را سال گذشته خیلی خوب انجام داد و از همه مهم‌تر این است که رقابت میان بازیکنان باشد. مارکو، لوکاس واسکس، متیو کواچیچ زمانی که به میدان می‌آورد بازی خوبی به نمایش می‌گذارند.

راموس درباره هو شدن کریم بنزما و گرت بیل گفت‌: شرایط تغییری نخواهد کرد. این اتفاق قبلا افتاده است و خواهد افتاد. هواداران برنابئو خواهان بازی خوب از جانب بازیکنان‌شان هستند و به همین خاطر اعتراض می‌کنند. همه این شرایط را تجربه کردند. باید نحوه کنار آمدن با این  شرایط را دانست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس