کد خبر 768291
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
دمبله

پنچشنبه شب، نقل و انتقالات اروپا به اتمام خواهد رسید و ساعت در حالی برای بارسا تیک تاک می‌کند که این تیم هنوز ماموریت های ناتمام زیادی دارد.

به گزارش مشرق، عثمان دمبله در نهایت پس از تلاش های فراوان از دورتموند راهی بارسا شد و آبی اناری ها به دنبال دو خرید دیگر هستند تا مشکل خط میانی شان را رفع کنند. کاتالان‌ها، دی ماریا و کوتینیو را مد نظر دارند که 2 انتقال از 9 انتقالی است که باید تا سه روز دیگر نهایی شود. این انتقال ها، در واقع قطعی نیستند؛ بلکه اولویت های باشگاه بارسلونا هستند و آنها کار سختی خواهند داشت؛ زیرا لیورپول تا به اینجا به هیچ وجه برای فروش کوتینیو کوتاه نیامده است.

در مورد دی ماریا نیز پاری سن ژرمن مجبور به فروش اوست زیرا از سوی کمیته فیرپلی مالی تحت فشار است. اگر پاریسی ها، امباپه را به صورت قرضی و با بند خرید به خدمت بگیرند، بارسلونا شاید بتواند دی ماریا را بخرد.

خروجی ها

اما بیش از لیست ورودی، لیست خروجی بارسلونا است که پربار است و هنوز هیچ اتفاقی در مورد آن رخ نداده است. بازیکن مهمی که در لیست فروش آنها قرار دارد، آندره گومس است که مورد توجه یوونتوس است و بیانکونری ها به دنبال جذب قرضی او هستند. همچنین وضعیت رافینیا نیز نامشخص است و فعلا تیمی برای خرید او اقدام نکرده است.

با توجه به اینکه فصل جاری به جام جهانی منتهی می‌شود، والورده می‌خواهد تیمش را کمی خلوت تر کند و از همین رو، اردا توران و داگلاس را تحت فشار گذاشته که تیم را ترک کنند. به علاوه، منیر الحدادی، توماس فرمائلن و مارلون سانتوس نیز شرایطی مشابه دارند که در بارسا جایی نخواهند داشت و باید تا 4 روز دیگر از این تیم جدا شوند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس