کد خبر 768233
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
راموس

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید به اتفاقی که در جریان بازی اخیر این تیم برابر والنسیا در پایتخت اسپانیا رخ داد، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بعد از مارسلونا دفاع چپ برزیلی و کاپیتان دوم رئال مادرید که به هواداران این تیم به خاطر هو کردن گرث بیل و کریم بنزما - به دلیل به هدر داد موقعیت‌های فراوان در بازی بامداد دوشنبه برابر والنسیا در سانتیاگو برنابئو - حق داد، حالا سرخیو راموس هم به دو هم‌تیمی‌اش توصیه کرد که تلاش‌شان را برای جلب رضایت هواداران افزایش دهند.

راموس در گفت‌وگو با خبرنگارانی که برای پوشش اولین جلسه تمرین او در اردوی تیم ملی اسپانیا در هفته بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، حضور پیدا کردند، در پاسخ به سؤالی درباره هو شدن هم‌تیمی‌های فرانسوی و ولزی‌اش توسط هواداران رئال مادرید گفت: موضوع هو شدن از سوی هواداران تغییر نخواهد کرد. این وضعیت همیشه بوده و باز هم خواهد بود.

راموس ادامه داد: در طول سال‌های اخیر سطح انتظارات هواداران در برنابئو بالا رفته است و ما این را احساس می‌کنیم. زمانی که آنها شما را هو می‌کنند، قطعاً احساس خوبی پیدا نمی‌کنید اما باید با این وقعیت کنار بیایید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که شما آن‌قدر خوب بازی کنید که بعد از بازی‌ها با وجدان راحت به خانه‌های‌تان برگردید. این فقط یک تلنگر است، نه بیشتر و همه ما با آن کنار آمده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس