کد خبر 767494
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
بشار اسد

رئیس جمهور سوریه در دیدار گروهی از جوانان عربی مقاوم اعلام کرد: تا زمانی که شعله مقاومت نزد جوانان روشن است، دشمنان شکست خواهند خورد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المنار، بشار اسد در دیدار جوانان شرکت کننده در دومین گردهمایی جمعیت موسوم به «جوانان عربی مقاوم» شامل نمایندگان برخی سازمان ها و جریانهای سیاسی و جوانان کشور عربی گفت: هدف دشمنان از ابتدا در سوریه خاموش کردن شعله مقاومت بود اما در این راه آن‌ها شکست خوردند.


وی افزود: اصل طرحی که ضد امت عربی از مدتها قبل ریخته شده بود محور آن تحکیم و ترویج مفاهیم سازش و سرسپردگی و خضوع و غلبه بر تفکر مقاومت بود اما وجود جوانانی مثل شما، جوانان عربی مقاوم نشانه پویایی این امت و گواه روشنی بر شکست خواسته ها و طرح های دشمنان است. و تا زمانی که شعله مقاومت در جانها و وجدان جوانان عربی روشن است دشمنان شکست خواهند خورد.

رئیس جمهور سوریه خطاب به جوانان گفت: مسئولیت و وظیفه شما امروز در برابر این چالشها، تفکر و ایده چگونگی تغییر واقعیت و ساختن آینده است. شما باید به گفتگو و بحث بپردازید و آن را در کشورها و سازمان های خود پویا کنید زیرا گفتگو و بحث اساس هر تحولی و اساس قدرت شما به عنوان جوانان است. جرات طرح و تفسیر درباره هر موضوعی به هر اندازه که حساس باشد سبب می شود که راه نفوذ دشمنان میان ما بسته شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس