کد خبر 767382
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
مسی

مهاجم بارسلونا که در نبود هم تیمی سابقش به تنها امید آبی اناری ها تبدیل شده با بدشانسی روبه‌رو شده است.

به‌ گزارش ‌مشرق، آس نوشت: بارسلونا با وجود سپری شدن دو هفته از لالیگا هنوز خود را پیدا نکرده و تنها درخشش لیونل مسی باعث شده آبی‌اناری‌ها شش امتیاز هر دو بازی را کسب کنند. این موضوع خیلی به چشم می‌آید. مهاجم آرژانتینی با وجود بدشانسی توانسته است گلزنی کند و پاس گل بدهد. او در حالی تیم ارنستو والورده را رو به جلو پیش می‌برد که در انتظار کوتینیو است. بارسلونا قصد دارد فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی را با خرید مهاجم لیورپول به پایان برساند.

ناخشنودی مسی در زمین کاملا آشکار است. او حتی پس از گلزنی خوشحالی نمی‌کند. ستاره آبی‌اناری‌ها تحت تاثیر جدایی نیمار از بارسلونا قرار گرفته است. همچنین هنوز باشگاه نتوانسته است جانشین مناسبی برای مهاجم برزیلی پیدا کند و رضایت کادر فنی و بازیکنان را به دست آورد.

نبود نیمار روی عملکرد مسی تاثیر گذاشته است و به نظر می‌رسد این موضوع بیش از همه او را آزار می‌دهد. او می‌توانست در دو هفته هفت گل به ثمر برساند، با این حال بدشانسی مانع این اتفاق شد. در هفته نخست برابر رئال  بتیس در ضربه به تیر دروازه، هت تریک کرد. دیشب توانست دو بار دروازه‌ آلاوس را باز کند اما  یک پنالتی‌ از دست داد و یک بار هم تیر دروازه‌ حریف را لرزاند.

مسی با دو گلی که برابر آلاوس به ثمر رساند از رکورد ۳۵۰ گل در لالیگا عبور کرد و یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند. او از نبود کریستیانو رونالدو به علت محرومیت بهره برد و برای کسب جایزه پیچیچی تلاش خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس