کد خبر 705090
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
مارادونا

ال دیگو شایعات نقشش در محرومیت مسی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین ضمن رد دخالت در محرومیت چهار جلسه‌ای لیونل مسی از همراهی آلبی سلسته عنوان کرد در همین رابطه با جیانی اینفانتینو صحبت خواهد کرد.

به گزارش marca، محرومین سنگین مسی هنوز هم واکنش‌های زیادی را در پی دارد. او که حالا یکی از چهار جلسه محرومیتش را پشت سر گذاشته است، تمام توانش را برای کاهش غیبت خود به کار گرفته و قصد دارد هر جور شده زودتر از موعد مقرر به کمک تیم کشورش برود. فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز درخواست تجدیدنظرش را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده و حالا همه منتظر اعلام رای این کمیته هستند.

مسی در حالی محروم شد که داور بازی حرفی از توهین‌های او در گزارشش قید نکرده بود. همین مسئله باعث شد تا رسانه‌ها شروع به انتشار شایعاتی مبنی بر دست داشتن مارادونا در محرومیت مسی بزنند. شایعه‌ای که از همان ابتدا هم مشخص بود واقعیت ندارد و ال دیگو امروز در گفتگو با خبرنگاران آن را رد کرد:

با اینفانتیو در این رابطه صحبت خواهم کرد. تصمیم وحشتناکی‌ست. چهار جلسه محرومیت خیلی زیاد است. گرچه حکم فیفا بسیار جدی به نظر می‌رسد اما فکر می کنم می توان آن را تغییر داد. چیزی برای سرزنش وجود ندارد. مسی انسانی درست و مهربان است و این را همه می‌دانند. او رابطه بسیار خوبی با تمام هم‌تیمی‌هایش دارد و برای آنها به یک خرس عروسکی می‌ماند!  باید در رختکن یا در تمرینات باشید تا درک کنید که حرکت مسی تنها یک عکس العمل بود. من حرکت مسی را با ضربه سر زیدان به سینه ماتراتزی مقایسه می‌کنم. او با این کارش فرانسه را ده نفره کرد. همان کار باعث شد بهترین بازیکن جام جهانی نشود. مسی هر چه در توان دارد را برای آرژانتین می‌گذارد. حضور او کلیدی‌ست. یک آرژانتین با مسی داریم یکی بدون او. 

داستان محرومیت مسی از کونمبول کلید خورده است. من بلافاصله شروع به تحقیق و جستجو کردم. هیچ نقشی در محرومیت مسی نداشتم. قسم می‌خورم. اصلا از محرومیت مسی خبر نداشتم. 

فروش ویلای 850 متری: 19 میلیارد و 550 میلیون تومان

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    0 0
    ویلائه کجا هست حالا؟
  • ع IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    0 0
    فروش ویلای 850 متری: 19 میلیارد و 550 میلیون تومان خخخخ یعنی فقط کپی پیست !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس