کد خبر 769461
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
نیمار

اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که خریدهای پایتخت‌نشینان فرانسه را برای پی بردن به نقض احتمالی قانون بازی جوانمردانه توسط این باشگاه زیر ذره‌بین می‌برد.

به گزارش مشرق، یکی از جنجالی‌ترین سوژه‌های بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تابستان سال جاری، ولخرجی هنگفت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید نیمار با پرداخت غرامت 222 میلیون یورویی فسخ قرارداد او با بارسلونا بود.

کمتر از یک ماه بعد پاریسی‌ها دومین خرید گران‌قیمت‌ بازار را هم به نام خود ثبت کردند، البته به شیوه‌ای که در ظاهر قانونی است. PSG‌ با توجه به تراز نبودن دخل و خرجش بعد از جذب نیمار، دیگر قادر به انجام خرید نجومی دیگری نبود و با این حال به تلاش خود برای خرید کایلیان امباپه از موناکو ادامه داد تا اینکه شب گذشته (پنجشنبه) او را هم به خدمت گرفت، اما نه به صورت قطعی بلکه به صورت قرضی.

در واقع پاریسی‌ها مهاجم 18 ساله موناکو را با قراردادی یک ساله قرض گرفته‌اند که آنها را در پایان فصل ملزم می‌کند با پرداخت 180 میلیون یورو به قهرمان فصل گذشته فرانسه، قراردادش را قطعی کنند.

اکنون اما واحد بازرسی کمیته مالی یوفا قصد دارد تراز مالی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را برای ارتکاب تخلفات احتمالی توسط این باشگاه در نقض قوانین بازی‌ جوانمردانه مالی مورد بررسی قرار دهد و قرار بر این شده که تا پایان تحقیقات این نهاد هیچ بیانیه و اظهارنظری از سویی مسئولان آن صورت نگیرد.

در صورت اثبات تخلفات پاری‌سن‌ژرمن، ممکن است برای این تیم مجازات‌هایی همچون جریمه نقدی، محدود شدن تعداد بازیکنش برای رقابت‌های اروپا و در مراحل بالاتر، محرومیت از شرکت در رقابت‌های اروپایی در نظر گرفته شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس