کد خبر 753804
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱
 دانشگاه کالیفرنیا

صهیونیست فراری به نام یونس نظریان بار دیگر ۱۷ میلیون دلار از اموال و پول‌هایی که در آستانه پیروزی انقلاب غارت کرده و به آمریکا برده بود را به دانشگاه کالیفرنیا اهداء کرد!

به گزارش مشرق، چند سال پیش پسر این صهیونیست به نام دیوید که فارغ التحصیل همان دانشگاه است نیز مبلغ ۱۰ میلیون دلار به این دانشگاه داده بود. به نوشته لس‌آنجلس تایمز، خانواده نظریان قبل از این نیز به مراکز هنری مختلف در ایالت کالیفرنیا از جمله ارکستر فیلارمونیک کالیفرنیا و مرکز فرهنگی اسکریبال نیز کمک مالی کرده بودند. بعد از حکم برخی دادگاه‌های آمریکا و کانادا مبنی بر برداشت از اموال ایران جهت پرداخت آنچه جبران خسارات اعمال تروریستی می‌خواندند، این چندمین غارت اموال ملت ایران است که طی مدت اخیر در آمریکا اتفاق می‌افتد. 


خبر این بخشش از بیت‌المال مردم ایران را رادیو فردا (وابسته به سازمان CIA) با آب و تاب انعکاس داده و ذکر نمود که پول‌های اهدایی خانواده نظریان، هزینه ساخت یک مرکز نمایشی در دانشگاه کالیفرنیا خواهد شد. مرکزی که گویا به اسم همین خانواده نامگذاری خواهد شد!


قابل ذکر اینکه، بنا براسناد معتبر از جمله اسناد ساواک، یهودیان صهیونیستی همچون خانواده القانیان، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ثروت عظیمی از این مملکت را غارت کرده و عمدتا به آمریکا و اسراییل فرستادند. برخی از این افراد از جمله همین یونس نظریان و خانواده‌اش، در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با دزدی و غارت اموال مردم به خارج از کشور و عمدتا همان کشورهای آمریکا و اسراییل‌گریختند و اینک برای تثبیت موقعیت خویش در آنجا، هر چند مدت، بخشی از پول‌هایی را که از کشور خارج کرده بودند را به مراکز مختلف آمریکایی و اسراییلی بذل و بخشش می‌کنند! 


نکته مهم اینکه اغلب این صهیونیست‌ها در ابتدا در پایین‌ترین موقعیت‌های شغلی قرار داشتند ولی به دلیل وابستگی رژیم شاه به محافل صهیونیستی و امپریالیستی، خیلی زود و با سوء استفاده از موقعیت‌هایی که شاه و اعوان و انصارش در اختیارشان می‌گذاشتند به درجات بالای موقعیت و ثروت و قدرت دست یافتند. گفتنی است، نظریان عامل فرار بسیاری از صهیونیست‌ها از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی در ابتدای انقلاب و حامی فیلم اسرائیلی باباجون است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    10 0
    از این موجودات زیاده. اتفاقا ریشه های با نقوذی هم در ایران بعد از انقلاب در برخی پستهای دولتی دارد و قبل از انقلاب بورسیه دولت ایران بوده در آمریکا هم 17 میلیون دلار خرج دانشگاه UCLA کرده بود تا اجازه بدهند یک آمفی تئاتر در آن دانشگاه بسازد!!!! ریشه این موارد در دو رویی و ضعف فرهنگی برخی نوکیسه ها است. این در شرایطی است که دانشگاه های داخلی لنگ تجهیزات اولیه هستند اگر پولی هم به آنها تزریق می شود ما که چیزی ندیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس